JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Giovinco: "Ονειρεύομαι την Γιουβέντους με το Σκουντέτο".

Η καρδιά του είναι στη Γιουβέντους και δεν μπορεί να το κρύψει, ακόμη και αν παίζει με άλλη φανέλα. Τα λόγια του Sebastian Giovinco, δείχνουν πως αισθάνεται για την ομάδα της καρδιάς του.




"Όσον αφορά τη μάχη μεταξύ Γιουβέντους και Μίλαν. Ονειρεύομαι την Γιουβέντους με το σκουντέτο την τελευταία αγωνιστική, κι έτσι είναι ωραία: νομίζω ότι αξίζει τον ο τίτλος".


Από την Πάρμα ο επιθετικός εκφράζει την αγωνία του για την κατάληξη ενός τίτλου την τελευταία ημέρα και στέλνει κάποια μηνύματα: πως έχει βρει πλέον το ρόλο του στο γήπεδο.


"Το παιχνίδι που χρησιμοποιεί η Γιουβέντους μου αρέσει, είναι το ίδιο με της Πάρμα: πλέον έχω βρει το ρόλο μου, είμαι επιθετικός, δεν είναι πλέι μέικερ. Δεν θέλω να σχολιάσω την κατάσταση να γίνω ο αντικαταστάτης  του Alessandro Del Piero. Απλώς λέω θα ήθελα πολύ, μια μέρα να φτάσω και γω ψηλά, έχω την ίδια εκτίμηση που έχουν όλοι οι άνθρωποι για τον Alex". 



2 σχόλια:

Xristos είπε...

kai ego oneirevomai esena na gyrizeis stin juve to kalokairi. pou as elpisoume na ginei praksi afto

Ανώνυμος είπε...

Giovinco ελα πισω τωρα!!

Σακης Θεσ/νικη