JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Μοράτα: "πόσες φορές έχω ονειρευτεί να σημειώνω γκολ σε ένα τελικό...Ναι, βέβαια, πολλές φορές. "

Σε Συνέντευξη του ο Alvaro Morata στο ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό Cope, φυσικά μίλησε, για τον τελικό του Champions League μεταξύ της Γιουβέντους και της Μπαρτσελόνα, στο Βερολίνο. Είμαστε στις παραμονές του τελικού. 



"Μου δίνει επιπλέον κίνητρο η ιδέα να κατακτήσουμε το κύπελλο εις βάρος της Μπαρτσελόνα. Αν συμβεί αυτό θα δώσει ικανοποίηση και θα κάνει ευτυχισμένους οπαδούς δυο ομάδων, είναι καλύτερο από το να κάνει μόνο μία. " Με αναφορά στους οπαδούς της Γιουβέντους και εκείνους της Ρεάλ Μαδρίτης, της πρώην ομάδα του.

"Έχουμε το μέγιστο σεβασμό για τη Μπαρτσελόνα και τον Μέσι είναι ο καλύτερος μαζί με τον Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά δεν νοιώθουμε άγχος ή φόβο. Η Γιουβέντους έχει μια πολύ δυνατή άμυνα και μπορεί να σταματήσει τους πρωταθλητές Ισπανίας. Θέλουμε να παίξουμε ένα μεγάλο παιχνίδι και να κερδίσουμε το Champions League. Η ομάδα έχει πολύ ισχυρά κίνητρα. Γνωρίζουμε ότι η νίκη θα μπει στην ιστορία του ποδοσφαίρου. Η συμμετοχή σε ένα τελικό είναι πάντα ένα ιδιαίτερο συναίσθημα" - είναι ο δεύτερος στη σειρά που παίζει ο νεαρός Ισπανός επιθετικός μετά τη νίκη το περασμένο έτος με τους Merengues του Carlo Ancelotti -. "Γνωρίζουμε τις δυσκολίες, αλλά περνάμε μια καλή φόρμα και πιστεύω ότι θα παίξουμε ένα μεγάλο αγώνα πρώτα για τους εαυτούς μας και μετά για όλους τους άλλους. Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν έχω επιπλέον κίνητρο εναντίον της Μπάρτσα. Μεγάλωσα στην Ρεάλ, έχω πολλούς φίλους εκεί... Είναι το φαβορί, αλλά έχουμε επιλογές. Και πόσες φορές έχω ονειρευτεί να σημειώνω γκολ σε ένα τελικό... Ναι, βέβαια, πολλές φορές. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: