JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Κιελίνι: "Πάρτε στο σπίτι αυτό το Κύπελλο."

Ο μεγάλος άτυχος του φετινού τελικού είναι ο Τζιόρτζιο Κιελίνι. Ο αμυντικός της Γιουβέντους δεν θα είναι στον αγωνιστικό χώρο, θα βρίσκεται ωστόσο στο γήπεδο να δει τον αγώνα και μέσω του Twitter ενθαρρύνει τους συμπαίκτες του.



Στον αυριανό τελικό του Champions League, ο Chiellini θα είναι ο μεγάλος απών. Ο αμυντικός της Γιουβέντους, υπέστη έναν τραυματισμό στη γάμπα μόλις λίγες ημέρες πριν από την πιο σημαντική πρόκληση για την Γιουβέντους, ωστόσο, δεν χάνει τη συμβολή του εμψυχώνοντας τους συμπαίκτες του. Ο νούμερο 3 της Γιουβέντους, δημοσιεύτηκε μια φωτογραφία στο προφίλ του στο Twitter, η οποία λέει πέρα από την πικρία του, και εμψυχωτικά λόγια για την ομάδα και τους συμπαίκτες του: 

"Παίξτε τον τελικό του Champions League, είναι ένα όνειρο που ο καθένας έχει από παιδί, αλλά η μοίρα εμένα με τιμώρησε. Συνειδητοποίησα αμέσως την έκταση του τραυματισμού μου, αλλά ήλπιζα να κάνω λάθος ή να είμαι σε θέση να αποθεραπευτώ σε χρόνο ρεκόρ, όπως άλλες φορές που ήμουν σε θέση να το κάνω, αλλά αυτή τη φορά ήταν πραγματικά αδύνατο", δήλωσε ο Chiellini και συνέχισε: "Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας για την υποστήριξή τους".

"Η Γιουβέντους - επιμένει ο αμυντικός της Γιουβέντους - αποτελείται από άνδρες και μεγάλους παίκτες, είμαι βέβαιος ότι οι συμπαίκτες μου θα αγωνιστούν στο γήπεδο όπως ποτέ πριν, θα δείξουν στον κόσμο την δύναμη και την αποφασιστικότητα τους, θα έβαζα σε αυτά τα τελευταία λόγια, και όλοι μαζί μπορούμε να επιτύχουμε αυτό το όνειρο. " 

Το Κλείσιμο του Chiellini είναι ανατριχιαστικό και αληθινό: «Φίλοι μου, θα είμαι μαζί σας αύριο για να σας φτιάξω το κέφι και να καταφέρετε να πετύχετε ένα γκολ ... Πάρτε στο σπίτι αυτό το Κύπελλο."

Δεν υπάρχουν σχόλια: