JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Alex Sandro:«Είναι τιμή μου να προπονούμε με τον Patrice Evra».



Ο αριστερός αμυντικός της Γιουβέντους Άλεξ Σάντρο δήλωσε ότι «δεν με νοιάζει πόσο κόστισα »και ότι«είναι τιμή μου να προπονούμαι με τον Patrice Evra».

Ο Βραζιλιάνος έφτασε στο Τορίνο έναντι 26 εκατ. ευρώ από την Πόρτο το καλοκαίρι που μας πέρασε,αλλά  έχει κάνει μόνο πέντε εμφανίσεις στο πρωτάθλημα μέχρι στιγμής.

Ωστόσο,ο παίκτης δεν ανησυχεί για τα χρήματα που ξοδεύτηκαν γι' αυτόν,και μίλησε για τον θαυμασμό του για τους βετεράνους της Γιουβέντους του.

«Τα λόγια του Μπουφόν,του Evra και των πιο έμπειρων παικτών είναι πολύ ενθαρρυντικά για όλους μας", δήλωσε στο Sky Sport Italia.

"Είναι πολύ σημαντικά τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.

"Δεν με νοιάζει για το πόσο που ξοδεύτηκε για μένα,δεν με αγχώνει, δουλεύω για τη βελτίωση μου,μέρα με τη μέρα,τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση. Είμαι ακόμα υπό ανάπτυξη.

«Η Γιούβε παίζει πάντα να κερδίσει και προσπαθούμε πάντα να βελτιωθούμε παιχνίδι μετά το παιχνίδι.

"Ο Ρομπέρτο ​​Κάρλος βλέπει τον εαυτό του σε μένα; Είναι μια πραγματική τιμή που ένας τέτοιος παίκτης μίλησε τόσο πολύ για μένα.

"Ελπίζω να βάλω τα λόγια του σε πράξη. 

Είμαι ήδη οπαδός του Evra αφού τον παρακολουθούσα από όταν έπαιξε στη Μάντσεστερ. 

Για μένα είναι τιμή να προπονούμαι μαζί του "

Δεν υπάρχουν σχόλια: