JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

ALVARO MORATA : «ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΩ.»


«Το Γιουβέντους-Μίλαν θα είναι σαν τελικός,αν δει κανείς τη θέση μας στη βαθμολογία.Είναι το δικό μας classico.Πρόκειται για ένα τεράστιο ματς,στο οποίο δε θα μετρήσει η πρόσφατη φόρμα των ομάδων,καθώς και οι δύο θα μπουν μέσα με το μαχαίρι στα δόντια.»

«Δε συναντάς συχνά 16χρονο τερματοφύλακα.Σύνηθως όταν συμβαίνει αυτό,θα τον συναντάς για 15 χρόνια ακόμα.Εύχομαι στον Gianluigi Donnarumma να έχει μια μεγάλη καριέρα,αλλά να ξεκινήσει μετά το μεταξύ μας ματς.»

«Τελευταία παίζουμε καλύτερα και πέρνουνε νίκες.Στόχος μας είναι να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους μέχρι τα Χριστούγεννα και μπούμε στην πρώτη τριάδα.Για τα δεδομένα του πρωταθλήματος δεν είμαστε μακριά από την πρώτη θέση.Σε κάποιο άλλο πρωτάθλημα,οι 9 πόντοι ίσως φάνταζαν βουνό,αλλά στην Ιταλία όλοι μπορούν να χάσουν από όλους και γι' αυτό είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψουμε στην κορυφή.Οι οπαδοί έδειξαν υπομονή στο κακό μας ξεκίνημα και τώρα πρέπει να τους ανταμείψουμε.»

«Σιγά σιγά θα ξαναγίνουμε Γιουβέντους,θα ξαναβρούμε αυτήν την πείνα για νίκη και τον τρόπο να φοβίζουμε τον αντίπαλο.Είναι απόλυτα φυσιολογικό να δυσκολευόμαστε μετά από τόσες αλλαγές το καλοκαίρι,αλλά η κατάσταση στα αποδυτήρια είναι η ίδια με τους αρχηγούς που ήταν εδώ για χρόνια.Είναι σημαντικό να περάσουν στους καινούριους τι σημαίνει Γιουβέντους»

«Ειλικρινά,το σώμα μου δεν ήταν στα καλά του μέχρι τώρα.Αγωνιζόμουν έχοντας διάφορους πόνους και γι'αυτό δεν είχα σταθερή απόδοση.Ακόμα δεν έχω παίξει ένα ενενηντάλεπτο.Τώρα πλέον νιώθω τέλεια από φυσικής άποψης και αυτό φαίνεται στο γήπεδο,πιστέψτε με.»

«Θέλω επίσης να ξεκαθαρίσω ότι τις προάλλες δεν είπα ότι δε μου αρέσει η θέση που αγωνίζομαι.Είπα ότι από τα πλάγια είναι πιο δύσκολο να σκοράρεις.Στόχος μου είναι οι τίτλοι και όχι ο πίνακας των σκόρερς.Ποιό το νόημα να βάλεις 25 γκολ και να μην πάρεις κάποιον τίτλο;Είναι λογικό να υπάρχει κριτική για τον επιθετικό αν δε σκοράρει,αλλά αν μου έλεγες να πάρουμε φέτος το πρωτάθλημα και να μη ξανασκοράρω θα το δεχόμουν ευχαρίστως.»

«Τις φήμες για τη Ρεάλ Μαδρίτης τις έχω αφήσει πίσω μου.Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να παίζω με τη Γιουβέντους και να κερδίζω τίτλους.Οτιδήποτε γράφεται δεν είναι δικό μου πρόβλημα.Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ και δε σκέφτομαι άλλη ομάδα.Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν είναι στο χέρι μου,αλλά επαναλαμβάνω ότι είμαι χαρούμενος και δεν έχω σκοπό να τη διαταράξω αυτή τη χαρά.»

«Γνωρίζω ότι πρέπει να παίξω καλύτερα.Δεν έχω τη συνέπεια που είχα πέρυσι στο παιχνίδι μου και δεν παίζω στο επίπεδο που μπορώ.Πρέπει να επιστρέψω και να βελτιωθώ μιας και είμαι ακόμα 23 χρονών.»‪#‎LaCapolista‬

Δεν υπάρχουν σχόλια: