JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Pogba:«Η Γιουβέντους είναι στην καρδιά μου».




Ο Πολ Πογκμπά περιγράφει τη Γιουβέντους ως «την ομάδα της καρδιάς μου" γιατί μου επιτρέψτε  να δείξω τον εαυτό μου στο ποδόσφαιρο."

Ο Γάλλος μέσος ήρθε από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ  αφού πρώτα έκανε μόλις τρεις επίσημες εμφανίσεις για τους Red Devils.

Μετακόμισε στο Τορίνο με ελεύθερη μεταγραφή το 2012,και έχει γίνει ένας από τους νέους παίκτες στην Ευρώπη με την πιο υψηλή βαθμολογία.

«Η Γιούβε είναι η πρώτη ομάδα, όπου άρχισα να παίζω", δήλωσε στο επίσημο  τηλεοπτικό κανάλι του συλλόγου,ο Pogba.

«Είναι η ομάδα που μου επέτρεψε να πάει στην Εθνική ομάδα,η ομάδα όπου σκόραρα το πρώτο μου γκολ, οπότε τώρα είναι η ομάδα της καρδιάς μου.

"Θα ήθελα να δείξω τον εαυτό μου στο ποδόσφαιρο,και η ομάδα είχε την εμπιστοσύνη σε μένα να με βάλει στον αγωνιστικό χώρο.

"Πόσο αγαπώ τη Γιούβε με άριστα το 10;

Φυσικά με 10!

Επειδή είμαι εδώ,έχω πάντα δεδομένο το καλύτερό μου για τον σύλλογο,για τη φανέλα,για τα πάντα. 

Παίζω στο 100 τοις εκατό.Πάντα. "


Δεν υπάρχουν σχόλια: