JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

PATRICE EVRA : «ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ.»



«Δεν έχω αποφασίσει για το μέλλον μου.Πέρασα δύο υπέροχα χρόνια στη Γιουβέντους,θα συναντηθούμε στο τέλος της σεζόν και θα συζητήσουμε.Πρέπει να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και την ομάδα.Δεν υπάρχουν προβλήματα,είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρω μόνος μου.

«Το να παίζεις στη Γιουβέντους είναι μια μεγάλη ευθύνη.Πέρα από το ταλέντο,πρέπει να διαθέτεις και την αντίστοιχη προσωπικότητα.H Γιούβε είναι μια πολεμική μηχανή,που θέλει πάντα να κερδίζει.Ο Αλέγκρι από τώρα σκέφτεται πως του χρόνου θα κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ.Ήταν μεγάλο κρίμα που αποκλειστήκαμε στους 16,καθώς φέτος η ομάδα ήταν πνευματικά πιο έτοιμη από πέρυσι.Η Γιουβέντους στα θέματα οργάνωσης είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη.»

«Οι συμπαίκτες μου,μου είπαν ότι μέχρι πριν δύο χρόνια ένιωθαν φόβο στην Ευρώπη.Πλέον η ψυχολογία έχει αλλάξει και αυτό φαίνεται στα μεγάλα παιχνίδια.Όταν παίζουμε με ομάδες σαν τη Μπάγερν φαίνεται στα πρόσωπα της ομάδας,ότι πιστεύουν όλοι είμαστε η Γιουβέντους και θα τους κερδίσουμε.Υπάρχει τεράστια ποιότητα στην ομάδα.Αν πιστέψουμε ότι είμαστε οι καλύτεροι στην Ευρώπη,μπορούμε να τα καταφέρουμε.Χτίζεται κάτι σημαντικό στη Γιουβέντους.Θα δούμε του χρόνου.»

«Ο Αλέγκρι είναι εύκολος στη συνεργασία.Δεν του αρέσει να δουλεύει με χαζούς.Σου ανοίγει τα μάτια και σου δείχνει το δρόμο και αυτό το κατάλαβα πέρυσι στα ματς με τη Ντόρτμουντ.Μας έβαλε να παρακολουθήσουμε μια σειρά από κινήσεις και μετά όλα αυτά φανερώθηκαν στο γήπεδο.Ήταν τρομερό για μένα,καθώς αυτό δε μου έχει ξανασυμβεί με κανέναν προπονητή.Εν πολλοί η αλλαγή στη ψυχολογία φέτος,οφείλεται σε αυτόν.Είναι πανέξυπνος και δεν πέταξε στα σκουπίδια τη δουλειά που είχε κάνει ο Κόντε.Κράτησε τις βάσεις και βοήθησε την ομάδα να εξελιχθεί.Η Γιουβέντους έχει καλύτερη κυκλοφορία της μπάλας με τον Αλέγκρι στον πάγκο.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: