JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Κόντε: "Ποτέ δεν αμφέβαλα για τις ικανότητές μου"


Περήφανος για τα όσα κατάφεραν οι παίκτες του, αλλά και ο ίδιος, δήλωσε ότι είναι ο Αντόνιο Κόντε. Ο 42χρονος Ιταλός τεχνικός τόνισε πως ποτέ δεν αμφέβαλε για τις προπονητικές του ικανότητες, ενώ επισήμανε πως πριν μερικά χρόνια θα μπορούσαν να τον χαρακτηρίσουν αλαζόνα, για τα όσα έλεγε, αλλά ήταν πράγματα που τα πίστευε και το απέδειξε περίτρανα με την φετινή πορεία της Γιουβέντους.

«Πριν κάποιες μέρες έβλεπα τους παίκτες μου να προπονούνται και σκεφτόμουν “είμαι ο προπονητής που κέρδισε το πρωτάθλημα”, ήταν πολύ ωραία αίσθηση. Στη συνέχεια σκέφτηκα πως απέδειξαν ότι αξίζουν που βρίσκονται εδώ. Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν είχα αμφιβολίες για αυτό. Πριν μερικά χρόνια θα μπορούσα να θεωρηθώ αλαζόνας, λέγοντας πως αν σε τέσσερα χρόνια δεν προπονώ μία μεγάλη ομάδα, θα μείνω στο σπίτι μου και θα αφοσιωθώ στην οικογένεια μου», ήταν τα λόγια του Ιταλού τεχνικού, για να συμπληρώσει στη συνέχεια.

«Είναι διασκεδαστικό να περπατάς στους δρόμους και ο κόσμος να σου κορνάρει να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, να σε αγκαλιάζει και να σου λένε ευχαριστώ για όλα. Ωστόσο, υπήρξαν και δύσκολες στιγμές, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όταν ξεκινήσαμε δεν είχαμε στόχο το πρωτάθλημα», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: