JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΧ ΑLLEGRI : «ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΓΕΡΝ!»


«Στο δεύτερο γύρο έχουμε τις Ρόμα,Ίντερ και Νάπολι στην έδρα μας.Φυσιολογικά,αυτό θα είναι πλεονέκτημα για μας.Αυτά τα ματς είναι πολύ σημαντικά για την έκβαση του πρωταθλήματος.Η Ίντερ τα πηγαίνει εξαιρετικά,αν εξαιρέσεις την ήττα από τη Λάτσιο.Έχουν έναν προπονητή που ξέρει να κερδίζει.»

«Υπάρχει ακόμα περιθώριο για βελτίωση αλλά μπορούμε ούτως ή άλλως να κάνουμε μια εξαιρετική χρονιά.Φέτος ξεκινήσαμε με 10 νέους παίκτες και μεγάλη αβεβαιότητα,καθώς χάσαμε παίκτες που εγγυόταν κάποια πράγματα.Μετά το Σούπερ Καπ,ξεκινήσαμε καταστροφικά.Τώρα όμως η ομάδα είναι σταθερή.Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι και να μη σταματήσουμε.»

«Τελευταία φωνάζω ε; Πριν το ματς με την Καρπι η μητέρα μου είπε ότι έχω βήχα και δεν πρέπει να φωνάζω γιατί θα χάσω τη φωνή μου.»

«Με τη Μπάγερν θα είναι ένα υπέροχο ματς.Δεν έχει σημασία ότι θα αποχωρήσει ο Γκουαρντιόλα,καθώς αν θυμάστε και πριν έρθει στην ομάδα,ο Χάινκες πήρε το Τσάμπιονς Λιγκ.Δεν πρόκειται να κάτσουμε πίσω και να αμυνθούμε.Πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα για να πάμε στους 8 και να γίνουμε δυνατότεροι για την τελική ευθεία του πρωταθλήματος.»

«Η Ευρώπη είναι μεγάλο πράγμα.Μετά τον τελικό του Βερολίνου,το ευρωπαϊκό στάτους της ομάδας άλλαξε.Και το πρωτάθλημα μετράει αλλά το Τσάμπιονς Λιγκ το βλέπει όλος ο κόσμος και πρέπει να φτάσεις τουλάχιστον μέχρι τους 16.»

«Δε νομίζω να είμαι στους πάγκους μέχρι τα 65.Ελπίζω η κόρη μου να μου δώσει κάποια εγγόνια μέχρι τότε και θέλω να διασκεδάσω τη ζωή μου.Τη ζωή πρέπει τη ζούμε χωρίς να πόνο.Αν είσαι λυπημένος και ζεις παθητικά κάθε μέρα,ποιό το νόημα;»

«Τι έκανα στη διακοπή;Πήγα στο Λονδίνο,όπου υπάρχουν 12 ομάδες και παρακολούθησα ποδόσφαιρο.Επίσης μίλησα και αγγλικά,τομέας όπου και κάνω προόδους τελευταία.»
«Ποιόν προπονητή θα καλούσα σε δείπνο;Τον Γκουαρντιόλα,καθώς είναι αυτός που μου έχει προκαλέσει τα περισσότερα προβλήματα.Είναι ιδανικός στο αλλάζει την ομάδα την ώρα του αγώνα.Από ιστορικές φυσιογνωμίες θα καλούσα τον Γκάντι,που πάντα πρέσβευε την ηρεμία και την υπομονή.»

«Στον τετράχρονο γιο μου για δώρο θα ήθελα να πάρω τις αξίες που έλαβα σαν παιδί.Στις εποχές μας είναι επικίνδυνο να χαθούν.Οι νέοι άνθρωποι είναι αδύναμοι ψυχολογικά,καθώς η τεχνολογία ναι μεν είναι σημαντική,αλλά έχει επηρρεάσει την ανθρώπινη επαφή.»‪#‎LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: