JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Μετάνιωσε ο Ντεσάμπ που έφυγε το 2007.


Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ εμφανίστηκε μετανιωμένος σχετικά με την φυγή του από την Γιουβέντους το 2007.

Ο τωρινός προπονητής της Ολιμπίκ Μαρσέιγ σχολίασε στην «L’Equipe» το διάστημα παρουσίας του στον πάγκο της Γιούβε:

«Έχω μετανιώσει για την φυγή μου από την Γιουβέντους. Έκανα λάθος, αλλά διδάχθηκα πως δεν πρέπει να αποφασίζω εν θερμό στο τέλος της σεζόν, όταν όλα είναι «ζεστά». Την πλήρωσα αυτήν την εμπειρία».

Τότε, ο Γάλλος είχε οδηγήσει την ομάδα του Τορίνο στην επιστροφή στην Serie A έπειτα από τον υποβιβασμό της λόγω του σκανδάλου Calciopoli. Ύστερα από την παραίτηση του έμεινε για δύο έτη χωρίς δουλειά.

Αναφορικά με την πρόσφατη προσέγγιση της Ρόμα στο πρόσωπο του δήλωσε στην γαλλική εφημερίδα:

«Η Μαρσέιγ ήταν προτεραιότητα. Ο ιδιοκτήτης, ο Μαργκαρίτα Λούις Ντρεϊφούς μου έχει συμπεριφερθεί καταπληκτικά και ο πρόεδρος Βινσέντ Λαμπρούν με διευκόλυνε συνεχώς. Το 2013 ο σύλλογος θα συμπληρώσει είκοσι χρόνια από τον θρίαμβο του Τσάμπιονς Λιγκ και εγώ θέλω να είμαι εκεί. Αν όλα πάνε καλά, θα είμαι στην Μαρσέιγ στο νέο στάδιο Velodrome».

3 σχόλια:

Xristos είπε...

AS PROSEXE NA MIN EFEVGE. APLA PRAGMATA

Mnos είπε...

K omws ean emene i juve den tha eixe auta ta xalia pou exei ta teleutaia xronia.
o tupos kserei na ftiaxnei omades

Ανώνυμος είπε...

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ...

ΡΗΓΑΣ