JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

SIMONE ZAZA : «ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.»


«Κερδίσαμε τους πρωτοπόρους και τώρα είμαστε εμείς στην κορυφή.Πιστεύουμε ότι μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα.Ήταν ένα δύσκολο ματς,απέναντι σε ένα δύσκολο αντίπαλο.Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση μας.»

«Τώρα είμαστε πρώτοι και όλα εξαρτώνται από εμάς.Ελπίζω αυτό το γκολ να αποδειχτεί σημαντικό για την έκβαση του πρωταθλήματος.Το σημαντικό είναι ότι ελέγχουμε την κατάσταση τώρα.»

«Ήμουν τυχερός στο γκολ και οι συμπαίκτες μου βοήθησαν πολύ,υποφέροντας σε όλο το ματς καθώς πάλευαν για την παραμικρή μπάλα.Θα θυμάμαι αυτόν τον αγώνα για πολύ καιρό.»

«Γνωρίζαμε ότι η Νάπολι μπορούσε να μας πλήξει στην αντεπίθεση και καταφέραμε να περιορίσουμε τις επιθέσεις τους.Δουλειά της Γιουβέντους είναι να κερδίζει και τα καταφέραμε.»

«Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος με τη φετινή μου παρουσία,αν εξαιρέσεις την κόκκινη κάρτα με την Τζένοα.Αν συνεχίσουμε έτσι κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει το πρωτάθλημα.Στόχος μου είναι το Euro 2016 και ελπίζω να πείσω τον ομοσπονδιακό προπονητή.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: