Όσο περνάνε οι μέρες και ο καθένας από εμάς τους Γιουβεντίνους αρχίζει και συνηθίζει το νέο σήμα της ομάδας, ίσως να αρχίζει και να μας αρέσει. Ίσως πάλι και όχι, η ουσία πάντως είναι πως η απόφαση έχει πλέον παρθεί και η ομάδα οδεύει προς τι νέα εποχή με τόλμη, δυναμισμό και γνώση. Όλες αυτές τις μέρες όλοι μας βλέπουμε μόνο τα αρνητικά του νέου σήματος της ομάδας, εγώ σήμερα θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω κάποια θετικά που μπορεί να φέρει αυτή η αλλαγή.
Κοίτα τι μπορεί να κάνει η Γιούβε με το νέο της λογότυπο!!!
Για τους οπαδούς και τους θαυμαστές της ομάδας που δεν κατανοούν ακόμα την αξία που έχει το νέο λογότυπο της ομάδας θα την δουν σε λίγο χρονικό διάστημα, από την ημέρα δηλαδή που θα αρχίσει να χρησιμοποιείται σε όλα τα προϊόντα της ομάδας και όχι μόνο. Θα σας εξηγήσω εν συντομία τι εννοώ: είναι καθαρά μια επιλογή Μάρκετινγκ η αλλαγή του σήματος της ομάδας. Μπήκαμε ήδη σε μια άλλη εποχή, μια εποχή που η Γιουβέντους θα προσπαθήσει να γίνει μια αυτόνομη και κερδοφόρα εταιρεία, που δεν θα εξαρτάται από την οικογένεια Ανιέλι, μια εποχή που θα παράγει κέρδη και θα μπορεί να αγοράζει όποιον παίκτη θέλει (χωρίς να παρακαλάει τον Έλκαν και τους Ανιέλι), όσο κι αν αυτός κοστίζει, γιατί απλά θα έχει τα κεφάλαια να το κάνει, αύτο τουλάχιστον επιδιώκει ο Αντρέα Ανιέλι με την καινοτόμο αλλαγή που επιχειρεί, αν θα το πετύχει θα το δείξει ο χρόνος, πάντως προσπαθεί και τολμά να ανοίξει ένα νέο δρόμο προς όφελος της ομάδας και κατ' επέκταση και των οπαδών.
Όσον αφορά τώρα τη χρήση του σήματος, το λογότυπο είναι έτσι σχεδιασμένο ούτως ώστε να είναι ένα σήμα κατατεθέν της Γιούβε που θα ταιριάζει καλύτερα σε κάθε τομέα στον οποίο η Γιουβέντους εννοεί το "βγάζω χρήματα", όχι μόνο στο γήπεδο ποδοσφαίρου, αλλά σε πολλούς άλλους τομείς πλέον, με λίγα λόγια ο Ανιέλι θέλει να πετύχει το αδιανόητο, όταν βλέπει κάποιος το γράμμα "J" να πάει αμέσως το μυαλό του στη Γιουβέντους, όπως όταν κάποιος βλέπει τα γράμματα "EA" αμέσως σου έρχεται στο μυαλό ο Αρμάνι, το "NY" η Νέα Υόρκη κ.α.
Η Γιουβέντους λοιπόν δημιούργησε μια νέα μάρκα, ένα νέο εμπορικό σήμα, όπως οι γίγαντες nike, adidas, armani, το οποίο θα εξάγεται πλέον σε όλο τον κόσμο. Ένα σήμα που δεν θα υπάρχει μόνο σε ρούχα, αλλά και σε αντικείμενα τεχνολογίας, υποδομές, αλυσίδες ξενοδοχείων, εστιατορίων, σινεμά και καφέ. Μένει να δούμε την απήχηση που θα έχει αυτή η κίνηση στους ανθρώπους της αγοράς.
Είμαστε θαυμαστές της πρώτης ομάδας ποδοσφαίρου στον κόσμο που εισάγει ένα brand μια μάρκα των δικών της προϊόντων σε όλο τον πλανήτη πλέον.
Εμας όμως τους οπαδούς της Γιούβε το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η Κυρία να πέρνει πολλούς τίτλους (εγχώριους και διεθνής) όπως επιτάσσει η τεράστια ιστορία της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου