JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

MAX ALLEGRI : "ΜΑΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΞΑΝΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ."



"Πρόκειται για μια σπουδαία εμφάνιση,καθώς αποδώσαμε καλά τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά.Ήταν το πρώτο βήμα για τον ημιτελικό,η ρεβάνς βέβαια θα είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία.Δεν είμαι σε θέση να πω τι πιθανότητες πρόκρισης έχουμε,μπορώ όμως να σας επιβεβαιώσω οτι στην Ισπανία θα παίξουμε για να σκοράρουμε."

"Είμαι ονειροπόλος,αλλά ταυτόχρονα ρεαλιστής και πραγματιστής.Βρισκόμαστε σε διαδικασία ωρίμανσης σαν ομάδα,είμαι χαρούμενος για τα παιδιά,καθώς μαζί έχουμε κάνει σπουδαία βήματα τα τελευταία χρόνια."

"Η Γιουβέντους σέβεται την Ευρώπη και η Ευρώπη τη Γιουβέντους.Αυτό είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα μου τα τρία χρόνια που βρίσκομαι εδώ."

"Είχαμε κάποιες ευκαιρίες στο α' ημίχρονο,καθώς κινηθήκαμε πολύ καλά μπροστά,αλλά ψάχναμε συχνά με λάθος τρόπο την έξτρα πάσα.Αυτό είναι Κάτο στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε."

"Αξίζουν όλοι συγχαρητήρια,καθώς αμυνθήκαμε ομαδικά,κλείσαμε τους διαδρόμους απέναντι σε τόσο επικίνδυνους παίκτες.Παίξαμε έξυπνα,είχαμε σωστό passing game,αν και σε κάποιο σημείο το παρακάναμε με τις κάθετες μπαλιές."

"Τα παιδιά έκαναν τον κόσμο χαρούμενο,πήραν ένα καλό αποτέλεσμα,αλλά δεν πρέπει να απομακρυνόμαστε απο την πραγματικότητα ενόψει της συνέχειας.Ο Ντιμπάλα έδειξε την ποιότητα του,είχε άψογα τελειώματα και πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση.

#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: