JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

STEFANO SENSI : «ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΕ ΠΟΓΚΜΠΑ ΚΑΙ ΝΤΙΜΠΑΛΑ!»



«Το Γιουβέντους-Σασουόλο δεν είναι το δικό μου ντέρμπι,αλλά θα το παρακολουθήσω με έξτρα προσοχή.Διάλεξα τη Σασουόλο επειδή είναι ένα οργανωμένο και ακρώς επαγγελματικό σωματείο.Η συνεργασία που έχει με τη Γιουβέντους μου έδωσε επίσης έξτρα κίνητρο.Αυτήν την περίοδο έχω την τύχη να απομονώνομαι χάρη στη Τσεζένα και τη Serie B.Από το καλοκαίρι σειρά έχει η Σασουόλο,η Σέριε Α και θα αρχίσουν όλοι να με ρωτάνε με τη Γιουβέντους.»

«Οι συγκρίσεις με τον Πίρλο και τον Βεράτι σίγουρα είναι τιμητικές αλλά μιλάμε για δύο πρωταθλητές.Εγώ προσπαθώ να αποδώσω όσο γίνεται καλύτερα ως playmaker και να μελετάω αυτούς τους δύο παίκτες όπως και τον Τσάβι,που ήταν το είδωλο μου.»

«Πάντα είχα ιδιαίτερη συμπάθεια στη Μπαρτσελόνα αλλά πλέον συμπαθώ εξίσου πολύ και τη Γιουβέντους.»

«Ένα μελλοντικό κέντρο με εμένα,τον Πογκμπά και τον Μαντραγκόρα θα ήταν ένα όνειρο!Θα ήθελα να φτάσω νωρίς στη Γιουβέντους και να προλάβω να παίξω με τον Ντιμπάλα και τον Πογκμπά!»

* Ο Στέφανο Σένσι,για όσους δεν τον γνωρίζουν ,πρόκειται για ένα φερέλπι,διεθνή,ιταλό μέσο,20 Μαΐων,ο οποίος ανήκει πλέον στη Σασουόλο και η Γιουβέντους έχει εξασφαλίσει τη μετακίνηση σου στο Τορίνο,σε περίπτωση που οι παίκτης έχει την αναμενόμενη εξέλιξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: