JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

BEPPE MAROTTA : «Ο ΚΟΝΤΕ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΟΥΑΔΡΑΔΟ - Ο ΚΟΜΑΝ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ!»



«Δεν έχουμε μιλήσει με τον Αλέγκρι για νέο συμβόλαιο,καθώς τώρα προέχουν άλλα.Είναι ένα εύκολο θέμα να διευθετήσουμε και δε νομίζω να συναντήσουμε προβλήματα.Η αξιολόγηγη της δουλειάς που κάνει στη Γιουβέντους,δεν εξαρτάται μόνο από τα αποτελέσματα που φέρνει αλλά και από την πίστη που υπάρχει προς το πρόσωπο του,»

«Το γεγονός ότι ο Κόντε πηγαίνει στην Τσέλσι αποδεικνύει πόσο σωστά πράξαμε που τον φέραμε από τη Σιένα.Είμαι περήφανος για αυτήν την κίνηση,όπως είμαι περήφανος και για τον Κόντε.Δε νομίζω ότι η πρόσληψη του Κόντε από την Τσέλσι θα επηρεάσει την περίπτωση του Κουαδράδο.Αν θέλουμε,θα τον κρατήσουμε στο Τορίνο.»

«Ο Κομάν ζήτησε να φύγει.Αν δεν υπάρχει φιλοδοξία από έναν παίκτη σε μια ομάδα,το μόνο σωστό είναι η ομάδα να τον αφήνει να φύγει.Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι τον πήραμε ως ελεύθερο και αν η Μπάγερν ενεργοποιήσει την οψιόν της,θα βγούμε κερδισμένοι κατά €28εκ.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: