JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

ΜΑΧ ΑLLEGRI : «ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ!ΣΤΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ!»



«Δε σκεφτόμαστε ακόμα τη Μπάγερν.Αύριο έχουμε ένα σπουδαίο ματς,που πρέπει να το κερδίσουμε.Ο Σασουόλο είναι στις θέσεις που οδηγούν στην ευρώπη και έχει κερδίσει μεγάλες ομάδες.Θα είναι δύσκολο ματς.»

«Ο Κιελίνι δε θα παίξει αύριο.Ίσως παίξει με τη Μπάγερν.Ο Κιελίνι και ο Κάσερες είναι μόνοι παίκτες που δεν είναι διαθέσιμοι.»

«Στόχος μας είναι το πέμπτο σερί σκουντέτο.Θα πρόκειται για σπουδαίο κατόρθωμα.Το ματς με τη Μπάγερν δεν πρέπει να μας γίνει εμμονή.Για μας είναι όνειρο που μπορεί να γίνει πραγματικότητα.Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι και θέμα κλήρωσης.Το σημαντικό ήταν ότι προκριθήκαμε στα νοκ-άουτ.Έχουμε επίσης και τον τελικό Κυπέλλου να παίξουμε.Προς το παρόν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω.Θα είμαι ευχαριστημένος αν κάνουμε το νταμπλ.»

«Οι επόμενες 10 μέρες είναι πολύ σημαντικές για εμάς,ειδικά όσο αφορά στο πρωτάθλημα.Η Σασουόλο και η Τορίνο θα είναι σημαντικά τεστς.»

«Ο Πογκμπά έχει βοηθήσει πολύ και έχει παίξει μερικά φοβερά ματς.Αν παραμείνει απλός,τότε κανείς δεν τον φτάνει.Έχει ακόμα πολλά να μάθει,είναι 23 χρονών.Θα γίνει ένας από τους κορυφαίους μέσους στην Ευρώπη.»

«Όσο αφορά αυτά που είπε ο Σάγκι,δεν μπορώ να πω κάτι.Αυτός είναι ένας ποδοσφαιρικός γκουρού,εγώ δεν έχω απάντηση.Σέβομαι όλων τις απόψεις.»

«Δίνω βέβαια τα συγχαρητήρια στη Ρόζενμποργκ που έχει κερδίσει τόσους τίτλους και αξίζει σεβαμός στην ιστορία της.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: