JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Ο ΜΑΞ ΑΛΕΓΚΡΙ!



Το 2015 ήταν αναμφισβήτητα η κορυφαία χρονιά στην καριέρα του Μαξ Αλεγκρι και άκρως δικαιολογημένα σήμερα βραβεύτηκε με το βραβείο ««Panchina d' oro»,ως ο προπονητής της χρονιάς για την Ιταλία.

Ο 48χρονος λιβορνέζος allenatore της Kυρίας κατέκτησε και τους τρεις εγχώριους τίτλους(Πρωτάθλημα,Κύπελλο,Σούπερ Καπ) ενώ οδήγησε τους μπιανκονέρι και στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ.

«Και του χρόνου θα είμαι προπονητής της Γιουβέντους,καθώς έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο.Πλησιάζοντας στο τέλος της σεζόν,εξακολουθούμε να έχουμε ως στόχο το νταμπλ και θα δούμε τι θα γίνει και στην Ευρώπη.Είμαι πολύ καλά στο Τορίνο και δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.»

«Αυτό το βραβείο έχει ιδιαίτερη σημασία,καθώς σημαίνει ότι όλη η ομάδα απέδωσε καλά.Ευχαριστώ τους παίκτες μου,το προσωπικό και όλην την οικογένεια της Γιουβέντους.Εγώ ψήφισα τον Πιόλι της Λάτσιο.»#Lacapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: