JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

GIORGIO CHIELLINI : «ΑΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΓΙΟΥΒΕ,ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ!»


 «Η Γιουβέντους θα παίξει σαν Γιουβέντους.Αν παίξουμε το παιχνίδι μας θα κερδίσουμε.Ο Τότεναμ επικεντρώνεται στην επίθεση και αφήνει χώρους πίσω.Δε λέω πως θα παίξουν φουλ επίθεση,αλλά τα χαρακτηριστικά μιας ομάδας δεν αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη.»

«Έχουν ένα πλεονέκτημα,καθώς σκόραραν δύο φορές στο σπίτι μας και αυτό λέει κάτι.Αλλά όμως όλα είναι ανοικτά.Το ξέρουμε και το ξέρουν.Τώρα θα είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι,ιδιαίτερα για την τετράδα παικτών που έχουν μπροστά.Πάμε στο Λονδίνο με ισορροπία και χωρίς σλόγκαν,Πάντα αυτό κάνουμε.Ο Κέιν είναι μέσα στους τρεις καλύτερους σέντερ φορ στον κόσμο.»

«Έχουμε καιρό να τα πούμε για το νέο μου συμβόλαιο,θα είμαι 34 τον Αύγουστο,δεν νομίζω να υπάρχει χρόνος για νέες περιπέτειες.Δεν έχω την εκρηκτικότητα που είχα στα 24,αλλά τώρα είμαι γεμάτος εμπειρίες.Όταν έχεις τόση εμπερία,δεν κουράζεσαι το ίδιο εύκολα,καθώς ξέρεις που να ξοδέψεις την ενέργεια σου.»

«Βρίσκομαι χρόνια στην οικογένεια της Γιουβέντους και δίνω τα πάντα για αυτή.Αφού σταματήσω το ποδόσφαιρο,πάλι θα βοηθάω από όποιο πόστο μπορέσω.Είμαι τυχερός που είμαι μέρος της ιστορίας αυτού του συλλόγου.»

«Το δεμένο με επίδεσμο κεφάλι αντιπροσωπεύει αυτό που έχω μέσα μου.Αυτός ο τρόπος παιχνιδιού που επιτρέπει να αντιμετωπίζω τους μεγάλους πρωταθλητές που έχω απέναντι μου.Κάθε παίκτης φέρνει κάτι στο τραπέζι.Ποτέ δε θα αποκτήσω τη λεπτότητα του Πιάνιτς,αλλά και αυτός δε μπορεί να γίνει ο Κιελίνι.»

«Το δύσκολο είναι να συνδυάζεις σωστά τα χαρακτηριστικά των παικτών και ο Αλέγκρι σε αυτόν τον τομέα κάνει τρομερή δουλειά.Είναι πανέξυπνος,δε φοβάται να αντιμετωπίσει τον οποιονδήποτε.Μπορεί να διαβάζει το ματς με μοναδικό τρόπο.»

«Για τον Αστόρι,ο πόνος είναι μεγάλος.Δε θα ήθελα να μιλήσω.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: