JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Συνέντευξη Ντελ Πιέρο στην ιστοσελίδα της UEFA.



Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο μίλησε στην ιστοσελίδα της UEFA και είπε για το ποιοί ήταν οι πιο δυνατοί αμυντικοί που αντιμετώπισε στην πλούσια καριέρα του, όπως επίσης μίλησε για Μπουφόν και Ντιμπάλα :

 "Οι πιο δύσκολοι ανυντικοί που αντιμετώπισα; Σίγουρα ο Πάολο Μαλντίνι είναι πρώτος, ο Φάμπιο Καναβάρο, ο οποίος ήταν αντίπαλός μου για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου, ο Αλεσάντρο Νέστα και ο Λιλιάν Τουράμ. Αυτοί οι τέσσερις ήταν πολύ δύσκολο να τους αντιμετωπίσεις. Δεν θα μπορούσε να σκοράρει γκολ εναντίον τους "

" Ποιός είναι καλύτερος: Εγώ ή ο dybala; Προφανώς είμαι ο καλύτερος. Ο Πάολο είναι πολύ νέος και έχει αρκετό χρόνο να με ξεπεράσει. Κάνει καλή δουλειά και χαίρομαι γι ' αυτό. Είχα την περίοδο μου και τώρα είναι η περίοδος του. Ευχηθείτε του ό, τι καλύτερο "

"Ένα μήνυμα για τον Τζίτζι Μπουφόν; Τζίτζι, όλοι ελπίζουν ότι μπορείς να κατακτήσεις αυτό το Τσάμπιονς Λιγκ. Αλλά από την πλευρά μου, ακόμα και αν δεν το κερδίσεις θα παραμείνεις για πάντα ως νούμερο ένα "

Δεν υπάρχουν σχόλια: