JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

MAX ALLEGRI : «ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΝΤΙΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΙΓΚΟΥΑΪΝ ΑΥΡΙΟ!»

«Τόσο ο Ιγκουαϊν,όσο και ο Ντιμπάλα θα αγωνιστούν αύριο.Ο Γκονζάλο προπονείται κανονικά τώρα δύο μέρες και είναι στη διάθεση μου.Ο Ντιμπάλα είναι σε φουλ φόρμα,φάνηκε και στη Λάτσιο.Υπάρχει πιθανότητα να παίξει και ο Ντάγκλας Κόστα από την αρχή.Μπορεί και όχι.Έχω μόνο αυτούς τους τρεις επιθετικούς διαθέσιμους,κάποιοι θα παίξουν.Ίσως βγάλω έναν μέσο.»

«Δε θα θέλαμε σίγουρα να πάμε στην παράταση αύριο,μιας και έχουμε περιορισμένες λύσεις στον πάγκο.Πλέον,το άγχος το έχει η Τότεναμ γιατί αυτή πλέον είναι το φαβορί.Στο πρώτο ματς κάναμε πολλά λάθη,τους δώσαμε ευκαιρίες και τώρα πρέπει να παρουσιαστούμε καλύτεροι τεχνικά,να τους πάρουμε τη μπάλα και να σταματήσουμε το passing game τους.Πρέπει να κρατήσουμε τη μπάλα και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν.»

«Κατά κάποιο τρόπο,το ματς με τη Λάτσιο το Σάββατο ήταν μια καλή προπόνηση,καθώς ήταν ισορροπημένο ματς,που κρίθηκε σε μια ευκαιρία.Αύριο θα έχουμε περισσότερους χώρους,αλλά πρέπει να παραμείνουμε προσεκτικοί στα μετόπισθεν.»

«Ο Αστόρι μεγάλωσε ποδοσφαιρικά στο πλάι μου και τον έχω στην καρδιά μου.Η σιωπή είναι ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή.Οι σκέψεις μας είναι στην οικογενειά του και ιδιαίτερα στα παιδιά του.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: