JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

MAX ALLEGRI : «ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΠΟΝΩ!»


Οι παίκτες και ο σύλλογος αξίζουν συγχαρητήρια για όλα όσα έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια.Ήταν μια λαμπερή νίκη μέσα στο Γουέμπλει.Περιμέναμε την κατάλληλη στιγμή,δείξαμε υπομονή και πήραμε μια άξια πρόκριση.»

«Δυσκολευτήκαμε στο πρώτο ημίχρονο,μιας και χάσαμε κάποιες μπάλες και είμασταν κομμένοι στα δύο.Στο β' ημίχρονο είμασταν συμπαγείς,ισορροπημένοι και τα παιδιά κατάφεραν κάτι εξαιρετικό.»

«Οι αλλαγές που έκανα,έγιναν επειδή στο δεδομένο χρονικό σημείο χρειαζόμασταν παίκτες με διαφορετικά χαρακτηριστικά.Ο Ασαμόα είναι εξαιρετικός στο passing game και είναι αδικημένος καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του.»

«Ο Λιχτστάινερ δούλεψε καλά με τον Κεντίρα και έδωσε την ώθηση που χρειαζόμασταν στα φτερά.Η Τότεναμ είχε δοκάρι στο 90' αλλά ο Κέιν ήταν offside.»

«Δε δέχομαι ότι πήρα εγώ το ματς.Οι παίκτες το παίρνουν.Κάποιες φορές κάνω κάποιες επεμβάσεις,αλλά δηλώνω υπερήφανος για την ομάδα που προπονώ.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: