JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

PAULO DYBALA : «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΟΥ!»

PAULO DYBALA : «Ήταν ένα σημαντικό γκολ για την αυτοπεποίθηση μου και την ομάδα.Θα συνεχίσω τη σκληρή δουλειά τους επόμενους μήνες για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου.Αυτό το γκολ μας χαρίζει ένα μεγάλο αποτέλεσμα,απέναντι σε μια ομάδα που παίζει καλό ποδόσφαιρο.»

«Δεν ήταν το πιο όμορφο γκολ σε τεχνικό επίπεδο και αν είχε λήξει 0-0 κανείς δε θα παραπονιόταν.Δε ξέρω αν ο προπονητής είχε σκοπό να με χρησιμοποιήσει για 90 λεπτά,μιας και υπάρχει το ματς με την Τότεναμ,αλλά είπα στον προπονητή ότι νιώθω καλά και πέτυχα το γκολ της τελευταίας στιγμής.»

«Πρέπει να βελτιωθούμε τεχνικά στο Λονδίνο και να μπούμε δυνατά στο πρώτο ημίχρονο.Από άποψη φυσικής κατάστασης είμασταν σε καλύτερη μοίρα από τη Λάτσιο,καθώς είχε παίξει 120 λεπτά απέναντι στη Μίλαν προν λίγες μέρες.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: