JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Τέβεζ: "Στη Γιούβε έμαθα πολλά, σας ευχαριστώ όλους"

Τα δυο υπέροχα χρόνια του Κάρλος Τέβες στη Γιουβέντους έλαβαν και τυπικά τέλος, με τον αποχαιρετισμό του Αργεντίνου επιθετικού προς όλους τους Γιουβεντίνους.


Ο 31χρονος Αργεντίνος θα παρουσιαστεί από την Μπόκα Τζούνιορς την Τρίτη καθώς αποφάσισε να επιστρέψει στην πατρίδα του από φέτος, ένα χρόνο πριν τη λήξη του συμβολαίου του με τους Μπιανκονέρι. Οπως και να έχει, ο Τέβες δεν θα ξεχαστεί από κανέναν στο Τορίνο και δεν θα ξεχάσει ούτε ο ίδιος, όπως τόνισε μέσω του μηνύματος που ανέβασε στον λογαριασμό του στο Instagram.

«Ενα νέο κεφάλαιο ξεκινά και θέλω μόνο να πω χίλια ευχαριστώ για αυτά τα δύο φανταστικά χρόνια στη Γιουβέντους. Ευχαριστώ τους οπαδούς που πάντα με στήριξαν σε καλές και κακές στιγμές. Χωρίς την υποστήριξη σας δεν θα ήμουν σε θέση να κάνω δύο τόσο σπουδαίες σεζόν, ήσασταν εκπληκτικοί μαζί μου και το έχω εκτιμήσει πολύ. Θέλω να πω ευχαριστώ και σε όλους τους συμπαίκτες μου και το τεχνικό επιτελείο της Γιούβε γιατί με βοηθήσατε πολύ εντός και εκτός γηπέδου. Μου μάθατε πολλά και σας είμαι πολύ ευγνώμων! Ελπίζω να συνεχιστούν τα καλά αποτελέσματα. Fino alla fine forza Juventus»!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως γνωρίζετε αν θα έχουμε κάποιο οικονομικό όφελος από τη Boca;
Επίσης η μεταγραφή Mandzukic πόσο κόστισε; Γιατί αλλού διαβάζω 15+3 αλλου 18+2.
Ευχαριστώ.

Forza Juve