JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

MARCELO LIPPI : «Η ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΤΩΡΑ.»


«Οι αντίπαλοι της Γιουβέντους κάνουν καλές κινήσεις και αυτό σημαίνει ότι ξυπνάνε σιγά σιγά,αλλά οι μπιανκονέρι έκαναν τη διαφορά στην αγορά,ακόμα και αν ήταν αυτή που το χρειαζόταν λιγότερο από όλους.Αυτό αποδεικνύει τη διάθεση της ομάδας να προχωρήσει το πλάνο της,που έχει πολύ ξεκάθαρες ιδέες.Η Γιουβέντους πάντα ανανεώνεται μετά από κάθε επιτυχία.»

«Θυμάμαι το 2001 όταν μου τηλεφώνησε ο Ουμπέρτο Ανιέλι και μου είπε ότι θα πουλούσαμε τον Ζιντάν.Δεν το πήρα καλά,αλλά μου είπε ότι όλα τα χρήματα θα πάνε για ενίσχυση της ομάδας.Με αυτά τα λεφτά πήραμε τους Μπουφόν,Τουράμ, και Νέντβεντ,οπότε δεν ήταν και άσχημα!Αυτό που θέλω να πω στους οπαδούς είναι να αφήσουν αυτούς που ξέρουν καλύτερα να κάνουν τη δουλειά τους σε αυτά τα θέματα.»

«Ο Κεντίρα είναι ένας παγκόσμιος πρωταθλητής με μεγάλη εμπειρία,Ο Ντιμπάλα κάνει εκπληκτικά πράγματα με τη μπάλα και όταν δυναμώσει λίγο το κορμί του,μπορούμε να περιμένουμε πολλά πράγματα από αυτόν.Ο Μάτζουκιτς είναι ένα είδος σέντερ-φορ που δεν είχε η Γιουβέντους και έχει περισσότερη επαφή με τα δίχτυα απ' ότι ο Γιορέντε.Ο Ζάζα μου αρέσει πολύ,έχει καλή κίνηση και βρίσκει χώρους ανάμεσα στους αμυντικούς.Ο ερχομός του Ρουγκάνι αποδεικνύει για άλλη μια φορά γιατί η Γιουβέντους πάντα είναι ο "αιμοδότης" της Σκουάντρα Ατζούρα.»‪#‎LaCapolista‬

Δεν υπάρχουν σχόλια: