JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Τζάτζα: "Ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα"

Μετά τους Ντιμπάλα, Κεντίρα και Μάντζουκιτς, σειρά είχε σήμερα ο Σιμόνε Τζάτζα που παρουσιάστηκε επισήμως από την Γιουβέντους.

 
Ο Simone Zaza λέει ότι η ένταξη του στη  Γιουβέντους αντιπροσωπεύει ένα «όνειρο» γι 'αυτόν.

Ο 24χρονος επιθετικός, που έβαλε τις τελευταίες πινελιές του με τη Σασουόλο μόλις 10 ημέρες πριν, πιστεύει ότι βρίσκεται σε τέλεια θέση για να εκπληρώσει το δυναμικό που οδήγησε την Γιουβέντους να αποκτήσει τις υπηρεσίες του σε μόνιμη βάση.
Ο Τζάτζα επέλεξε το νούμερο 7 στη νέα του ομάδα.


Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης στο Γιουβέντους Στάδιο, άρχισε: "Παίζω πλέον για ένα πολύ μεγάλο σύλλογο όπως η Γιουβέντους είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα για μένα. Τώρα εγώ πρέπει να βάλω το κεφάλι μου κάτω και να γίνω ο κορυφαίος παίκτης που φιλοδοξούν να είναι.
Είναι ένα βήμα που πάντα ήθελα να κάνω, να ενταχθώ σε ένα μεγάλο σύλλογο και πιστεύω είναι φιλοδοξία για κάθε παίκτη."

Σε ερώτηση για το αν είναι δύσκολος ο ανταγωνισμός με τον Μάντζουκίτς είπε: "Έχω δει το Mandzukic στη δράση πολλές φορές και αυτός είναι μια πραγματική αλεπού στο γήπεδο. Δεν ξέρω αν θα παίξουμε μαζί, αλλά ελπίζω ότι αυτή η ευκαιρία θα έρθει.
Ήμουνα μέρος μια τριπλής επιθετικής γραμμής από τον περασμένο Σεπτέμβριο αλλά μπορώ να παίξω και το παιχνίδι με δύο επιθετικούς όπως το κάνω για την εθνική Ιταλίας. Δεν ξέρω ποιο σύστημα θα μου ταιριάζει καλύτερα, αλλά το πιο σημαντικό πράγμα είναι να παίξω. "

Ο Τζάτζα δηλώνει έτοιμος, να κερδίσει μια θέση στην ομάδα καθώς αυτός είναι ο βασικός στόχος του και ο ίδιος είναι πρόθυμος να αδράξει κάθε ευκαιρία να λάμψει στις μαύρες και άσπρες ρίγες.

"Ο ανταγωνισμός για τις θέσεις είναι μεγάλος, αλλά δεν με φοβίζει, είναι κάτι που γνώριζα ήδη από την πρώτη μέρα που ήρθα στη Γιουβέντους. Είμαι έτοιμος να δείξω στον κόσμο και τον προπονητή μου τι έχω να προσφέρω. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: