JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ντιμπάλα: "Θέλω να κερδίζω τίτλους και εδώ μπορώ να το κάνω"


Ο Ντιμπάλα στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Γιουβέντους έθεσε ψηλά τον πήχη, μίλησε για τον αριθμό 21 και για το που θα αγωνίζεται.

Κόστισε περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ και όπως συνηθίζεται σε τέτοιες «τιμές», οι απαιτήσεις είναι τεράστιες. Ο Πάολο Ντιμπάλα έθεσε τους στόχους για τη νέα σεζόν με τη νέα του ομάδα, βάζοντας αρκετά ψηλά τον πήχη.


«Όταν ενημερώθηκα πως η Γιουβέντους με θέλει είπα αμέσως το ναι. Θέλω να κερδίζω τίτλους και εδώ μπορώ να το κάνω.Πέρσι έκανε μια απίστευτη σεζόν, όμως φέτος μαζί μπορούμε να κάνουμε ακόμα καλύτερη και να κερδίσουμε το Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Ελπίζω να γίνω κομμάτι μιας σπουδαίας ομάδας και να μεγαλώσω μαζί της. Ξέρω πως η Γιουβέντους έκανε μια μεγάλη επένδυση πάνω μου αλλά δε φοβάμαι».

Για το που θα παίζει: «Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου, έπαιζα ως δεκάρι. Όταν ήρθα στην Παλέρμο έπαιξα σε όλες τις θέσεις της επίθεσης. Ο Ιακίνι με δοκίμασε εκεί και πέτυχα πολλά τέρματα. Θα δούμε που θα αγωνιστώ εδώ. Πρέπει πρώτα να δούμε τι θα ζητήσει από εμένα ο κ.Αλέγκρι».

Για τον Τέβεζ είπε: «Είναι ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής και πέτυχε πολλά τέρματα εδώ. Η σύγκριση με αυτόν με τιμά».

Για τον αριθμό 10 και το 21 που διάλεξε τελικά: «Δεν κυνήγησα το 10. Πάντα φορούσα το 9. Εδώ διάλεξα το 21 γιατί μου αρέσει σαν αριθμός και τον έχουν φορέσει σπουδαίοι ποδοσφαιριστές».

Τα είδωλά του: «Ρικέλμε και Ροναλντίνιο!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: