JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Ρουγκάνι: "Έχω μια μεγάλη ευκαιρία εδώ"

Παρουσιάστηκε από τη Γιούβε και ο νεαρός αμυντικός Ντανιέλε Ρουγκάνι, ο οποίος επέλεξε το νούμερο 24.


Ο νεαρός αμυντικός, του οποίου η μετοχή εκτοξεύθηκε μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν στην Έμπολι, όπου δεν έχασε ούτε λεπτό, έσπευσε να ευχαριστήσει την ομάδα για την εμπιστοσύνη που του έχουν δείξει από την ώρα που πάτησε το πόδι του στο Τορίνο.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Γιούβε είπε: "Στη Γιουβέντους έχουν επενδύσει σε νέα ταλέντα αυτό το καλοκαίρι και είμαστε όλοι πρόθυμοι να εξοφλήσουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Όλα τα νέα παιδιά μπορούμε να δείξουμε τι μπορούμε να προσφέρουμε και να συμβάλουμε στην ομάδα όσο καλύτερα μπορούμε. Έχω μια μεγάλη ευκαιρία εδώ, αλλά εγώ δεν θα παίρνω τίποτα ως δεδομένο ».

Ο νεαρός θα προστεθεί σε μια ήδη πολύ δυνατή αμυντική γραμμή που αποτελείται απο παίκτες όπως οι Giorgio Chiellini, Andrea Barzagli και Leonardo Bonucci, ο Rugani αναγνώρισε ότι είναι το τέλειο μέρος για αυτόν για να οικοδομήσει το παιχνίδι του και να μάθει πολλά από τους νέους αμυντικούς συμπαίκτες του.

"Θαυμάζω πολύ τον Bonucci για τη νοοτροπία του στον αγωνιστικό χώρο, θαυμάζω επίσης για την επιμονή του τον Chiellini και τον Barzagli για την τεράστια συγκέντρωση του, όλοι αυτοί είναι παίκτες με τεράστια εμπειρία που μπορώ να μάθω τόσα πολλά από αυτούς. Είμαι ψύχραιμος παίκτης στο γήπεδο, αλλά μπορώ να είμαι επιθετικός όταν πρέπει να είμαι. "

"Κατά κάποιο τρόπο, η ευελιξία μου είναι εν μέρει ο λόγος που είμαι εδώ και μπορώ να παίξω στη Γιούβε για τρία ή τέσσερα χρόνια. Θα αγωνιστώ, οπουδήποτε κι αν μου αναθέσει ο προπονητής μου, θα κάνω ότι χρειάζεται για την ομάδα. "

Με το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στη Γαλλία στον ορίζοντα, ο γεννημένος στην Τοσκάνης έχει μια μεγάλη σεζόν μπροστά του και μάλιστα ένα λαμπρό μέλλον ως Bianconero.

Δεν υπάρχουν σχόλια: