JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Νέτο: "Η Γιούβε ήταν η σωστή επιλογή για μένα"

Ο Norberto Neto Murara παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα από τη Γιουβέντους και όπως φαίνεται θα συνεχίσει την ανοδική πορεία του στη σωστή ομάδα για να ανεβάσει την καριέρα του πιο ψηλά.


Μετά από τέσσερα χρόνια στη Φλωρεντία, με εμφανίσεις σε τελικό του ιταλικού Κυπέλλου το 2014 και στα ημιτελικά του Europa League την περασμένη σεζόν, ο Neto είναι ένας παίκτης με εμπειρία και με φιλοδοξίες που ταιριάζουν στη Γιούβε.

Γοητευμένος από τη νοοτροπία νικητή της Juventus και τις δυνατότητες της ομάδας, ο Βραζιλιάνος πιστεύει ότι το Τορίνο ήταν το ιδανικό μέρος για την συνέχεια της καριέρα του.

Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης κατά την παρουσίαση του στο Juventus Center στο Vinovo σήμερα, είπε: "Μου αρέσει, που εδώ στη Γιουβέντους υπάρχει η προσδοκία και η επιθυμία να κερδίζει πάντα και αυτή είναι μια νοοτροπία που συμμερίζομαι απόλυτα. Ήρθε η ώρα, μετά από μια φανταστική διαμονή στη Φλωρεντία, να πάρω την καριέρα μου στα δικά μου χέρια και έχω κάνει την σωστή επιλογή να ενταχθώ σε μια ομάδα αυτής της ποιότητας".

Ο 25χρονος, με τις εμφανίσεις του στη Φιορεντίνα ήταν ένας από τους πιο περιζήτητους τερματοφύλακες στη Serie A την περασμένη σεζόν, δεν φοβάται κάνει τολμηρές κινήσεις και έχει εγκαταλείψει την πατρίδα του τη Βραζιλία για την Φιορεντίνα το 2011, και ξέρει ότι όταν έρθει η ευκαιρία να κάνει το βήμα προς τα πάνω, θα πρέπει να το κάνει.

"Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η Γιουβέντους ήταν η σωστή επιλογή για μένα. Από τότε που έφτασα στην Ιταλία είχα τη φιλοδοξία μου να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο, ξέρω ότι όταν ήρθε η πρόταση της Γιουβέντους για μένα το μυαλό μου ήταν έτοιμο. "

Βλέποντας τον πατέρα του, που ήταν επίσης τερματοφύλακας, ενέπνευσε και τ
ο νεαρός Neto  να φορέσει τα γάντια και κατά την ημέρα της επίσημης παρουσίασης του ως παίκτης της Juventus, απέτισε φόρο τιμής στον άνθρωπο που τον καθοδήγισε όλα αυτά τα χρόνια.

"Ο πατέρας μου ήταν ένας τερματοφύλακας και μου έχει δώσει τα πάντα, πρέπει να συνεχίσω και να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαι εδώ σήμερα."

Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση για την αποφασιστικότητα του Βραζιλιάνου που έχει κάνει μια σταδιοδρομία βήμα βήμα. Ήδη αφήνοντας τη Νότια Αμερική για την Ιταλία, είναι σαφές ότι το καλοκαίρι την άφιξη του στη Γιουβέντους δεν θα σταματήσει σε τίποτα για να κάνουν τη διαμονή του στο Τορίνο επιτυχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: