JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Μπουφόν: "Σας ευχαριστώ για το σεβασμό σας"


Ο πορτιέρε των Γιουβέντους και εθνική Ιταλίας δεν έχει δείξει ποτέ να ενοχλείται από το γεγονός ότι δεν υπολογίζεται σοβαρά για την Χρυσή Μπάλα, αν και το 2006 έφτασε πιο κοντά από οποιονδήποτε άλλο τερματοφύλακα (στη μετά Γιασίν εποχή), τερματίζοντας στη 2η θέση. Με την σεζόν που έκανε πέρυσι αλλά και με τον ρυθμό που συνεχίζει φέτος, στα 37 του προς 38, άπαντες περίμεναν ότι θα έπαιρνε πολύ καλή θέση αλλά οι εταιρίες που προφανώς κάνουν κουμάντο στο συγκεκριμένο διαγωνισμό και βραβεύουν όποιους θέλουν, είχαν άλλη άποψη.

Τα ιταλικά ΜΜΕ, που πάντα απορούν για το γεγονός ότι ο Μπουφόν δεν αναγνωρίζεται όσο θα έπρεπε, αυτή τη φορά... ξεσηκώθηκαν στην είδηση του αποκλεισμού του και της παρουσίας στη λίστα άλλων τερματοφυλάκων, με αποτέλεσμα να «αναγκαστεί» να πάρει θέση και ο ίδιος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του.

Εδώ είναι αυτά που έγραψε ο Μπουφόν: «Σήμερα το πρωί, σε μια μέρα που έμοιαζε όπως όλες οι υπόλοιπες, είδα έναν συγκλονιστικό αριθμό κλήσεων και μηνυμάτων στο κινητό μου, με κάθε είδους υποστήριξη από συναδέλφους μου και μη, με αφορμή την μη παρουσία μου στη λίστα με τους 50 ή 60 υποψήφιους νικητές της Χρυσής Μπάλας. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι αυτές τις μέρες θα καταρτιζόταν αυτή η λίστα οπότε με εξέπληξε αυτή η... λαοθάλασσα που μου εξέφρασε την υποστήριξη της, με τρόπο ακόμη και υπερβολικό.

Πρέπει να το έχετε καταλάβει πλέον ότι εδώ και πολλά χρόνια είμαι αθεράπευτα αισιόδοξος και δεν μπορεί να μπει μέσα μου το αίσθημα της δυσαρέσκειας, της απογοήτευσης και κυρίως της παραίτησης. Ως εκ τούτου, ξέρετε τι κρατάω από όλο αυτό; Την αυθόρμητη αγκαλιά όλων σας όπως και όλων των ΜΜΕ που σχολίασαν τον αποκλεισμό μου. Ευχαριστώ, ειλικρινά ζεστάνατε την καρδιά μου και όλο αυτό ήταν μια πράξη σεβασμού ΟΧΙ αυτονόητου και αισθάνομαι αμήχανα, αν και αυτός ο σεβασμός μου αρέσει για χίλιους και έναν λόγους.

Δεν είχα και ποτέ δεν έχω άγιους στον παράδεισο να με βοηθάνε, πήρα από το ποδόσφαιρο για αυτά που έδωσα, έφτασα όπου μπορούσα να φτάσω, με βάση πάντα έναν κανόνα που συχνά κάποιοι τον κακομεταχειρίζονται: Την αξία!

Σίγουρα, μιλώντας σας ειλικρινά, πίστευα ότι ήμουν τουλάχιστον μέσα στους πέντε καλύτερους τερματοφύλακες της περσινής σεζόν... Οπως φαίνεται έκανα λάθος.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και αν μπήκα στη διαδικασία να γράψω όσα έγραψα, το έκανε επειδή με κάνατε να αισθανθώ ότι με σέβεστε και τον σεβασμό, προσωπικά, δεν τον θεωρώ ποτέ δεδομένο».


Δεν υπάρχουν σχόλια: