JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

MIΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ο ΜΑΞ ΑΛΕΓΚΡΙ!


«Είναι πολύ σημαντίκο να κερδίσουμε αύριο,μιας και θα είναι η πρώτη εντός έδρα νίκη στο πρωτάθλημα.Από την απόδοση θα έρθει και το αποτέλεσμα.Αν παίξεις καλά θα κερδίσεις,αλλά πρέπει να αγωνίζεσαι μέχρι να σφυρίξει ο διαιτητής.»

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοση μας την Τετάρτη,μιας και η Σεβίλλη είχε μόνο ένα σουτ στην εστία.Δεν πιστεύω στους αγώνες-κλειδιά αλλά στη διάρκεια.Αύριο πρέπει να παίξουμε με τη Μπολόνια λες και είναι και το πιο σημαντικό ματς της χρονιάς.»

«Ακολουθεί το break των εθνικών ομάδων και ζήτησα από τους παίκτες να με βοηθήσει να ημερήσω τότε.Η Μπολόνια έχει κάποιους δυνατούς παίκτες και μόνο στο τέλος δέχτηκε γκολ από τη Φιορεντίνα.»

«Όποιοι έπαιξαν την Τετάρτη,θα παίξουν και αύριο.Όσο αφορά στο σύστημα,αυτό μαντέψτε το εσείς.Πρέπει να σκέφτομαι σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των παικτών που έχω στη διάθεση μου και όχι τόσο βάσει συστήματος.Έχω παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και αύριο θα δείτε και τον Παντοίν και τον Ασαμόα.»

«Ο Μαρκίζιο θα επιστρέψει μετά το διάλειμμα.Για τον Λιχτστάινερ τα ξέρετε.Ο Κάσερες ειναι σε καλή κατάσταση,αλλά ξέρετε τη στάση της διοίκησης απέναντι του.Πρόκειται για έναν από τους πιο αξιόπιστους παίκτες μου,αλλά είναι κάποια πράγματα που απλά δεν πρέπει να κάνεις.Δε λέμε να ζουν οι ποδοσφαιριστές σαν καλόγεροι,αλλά κάποια πράγματα είναι ανεπίτρεπτα.»

«Οι εξετάσεις τους Στουράρο είνα καθαρές,αλλά ακόμα πονάει ο μυς του,οπότε θα τον έχουμε μαζί μας μετά το διάλειμμα και αυτόν.Ο Μάντζουκιτς επίσης.Ο Περέιρα έχει κόπωση στο έναν μυ και δε θα είναι διαθέσιμος. Ο Κεντίρα θα ξεκινήσει βασικός.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: