JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

MAX ALLEGRI : «Ο DYBALA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ!»



«Το παιδιά σήμερα έκαναν ένα καλό παιχνίδι.Δε δεχτήκαμε γκολ,παίξαμε καλό ποδόσφαιρο ανά διαστήματα και χάσαμε και ευκαιρίες για περισσότερα γκολ.Είμαι σχετικά ευχαριστημένος,αν και δε θα πρέπει να χάνουμε τόσες μπαλιές.Επίσης δε θα έπρεπε να σπαταλήσουμε τόση ενέργεια,από τη στιγμή που έμειναν με 10.»

«Το να χάσεις ένα πέναλντι δεν είναι θέμα.Οι μόνοι που δε χάνουν πέναλντι είναι αυτοί που δεν εκτελούν.Ο Πογκμπά βελτιώνεται και έχει και άλλα περιθώρια.»

«Πιστεύω στη δουλειά μου.Μπορείτε να πείτε ότι θέλετε για το πως κατεβάζω την ομάδα αλλά δε μπορείτε να λέτε ότι δεν ξέρω να χειρίζομαι τους νέους παίκτες.»

«Μου άρεσε τόσο ο Ντιμπάλα,όσο και ο Περέιρα.Ο Ντιμπάλα θα πρέπει να μάθει να παίζει μεταξύ των γραμμών.Με όλο το σεβασμό στον πρόεδρο της Παλέρμο,ο Ντιμπάλα μόλις ήρθε από την Παλέρμο και δε μπορεί να πάρει πολλές ευθύνες πάνω του.Πρέπει να αναπτυχθεί το κορμί του και να βελτιωθεί.Είναι 21 χρονών και η μπάλα εδώ δε ζυγίζει το ίδιο,όπως στο Παλέρμο.Εκεί του ερχόταν η μπάλα 1-2 φορές το λεπτό,στη Γιουβέντους 1-2 φορές τα 15 δευτερόλεπτα.Πρέπει επίσης να δουλέψει το χαρακτήρα του.Έχει καλή πάσα,καλό σουτ,θα βρει τα πατήματα του.Κανείς δε κριτικάρει την ποιότητα του,πάντα έπαιζε.» #LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: