JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Πίρλο«Θα δούμε αν θα είμαι στη Γιούβε ή σε άλλη ομάδα,αλλά εγώ δεν θα αποκλείσω τίποτα."




Το συμβόλαιο του Αντρέα Πίρλο λήγει τον Ιούνιο και ότι εξετάζει μια νέα προσφορά από τη Γιουβέντους,αλλά αρκετές ομάδες της Premier Λιγκ τον καλούν.

Ο μέσος θα γίνει 35 ετών τον Μάιο,και παραμένει ένας από τους κορυφαίους παίκτες στον κόσμο,στο πλαίσιο του ρόλου του.

Κούνησε την κατάσταση αυτή την εβδομάδα,με την αποκάλυψη ότι θα ήθελε να συνεχίσει να παίζει, «Θα δούμε αν θα είμαι στη Γιούβε ή την άλλη ομάδα,αλλά εγώ δεν θα αποκλείσω τίποτα."

Οι Τσέλσι,Τότεναμ,Άρσεναλ και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ,όλες τους να ετοιμάζουν προσφορές,και αυτό θα δείξει αν θέλει μια νέα εμπειρία ως ελεύθερος παίκτης το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με την La Gazzetta dello Sport σήμερα,ο πράκτορας Πίρλο είναι έτοιμος να συζητήσει την πρόταση της Γιουβέντους η οποία είναι ένα διετές συμβόλαιο με απολαβές ύψους  4εκ € ανά σεζόν συν μπόνους με την επίτευξη στόχων.

Η Daily ισχυρίζεται ότι στην Τότεναμ ετοιμάζουν ένα τριετές συμβόλαιο αξίας  5 εκ. € ανά σεζόν για τον Πίρλο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

αν κανη το λαθος κε φυγη τεληοσε δεν ηπαρχουν αλου παρτσαλη μπονουτση ασαμοα κεληνη βηνταν ποκμπα θα του βγη η γλοσα ενα μετρο εξο κε θα σβηση