JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Vidal:«Ήταν το πρώτο μου χατ-τρικ!




Ο Arturo Vidal γιόρτασε το πρώτο του χατ-τρικ,στη νίκη με 3-1  της Γιουβέντους επί της Κοπεγχάγης και την επικείμενη άφιξη της κόρης.

"Είναι το πρώτο χατ-τρικ της καριέρας μου και παίρνω την μπάλα πίσω στο σπίτι.Είναι ένα δώρο για το γιο μου, για να του δείξω όταν έπαιζα αυτό το παιχνίδι.Περιμένουμε ένα μικρό κορίτσι τώρα, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος ",δήλωσε στο Sky Sport Italia.

Υπήρχαν αμφιβολίες για το αν Vidal θα παίξει αυτό το παιχνίδι,καθώς είχε μια κίτρινη κάρτα και κινδύνευε  να τιμωρηθεί  για το κρίσιμο ταξίδι στην Γαλατασαράι .

"Υπήρξε κάποιος φόβος καθώς ξέραμε ότι αυτό ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι για εμάς,αλλά ο προπονητής μας είπε το σημαντικό πράγμα ήταν να κερδίσουμε,έτσι έπρεπε να παίξω."

Ο Χιλιανός έχει γίνει ένα βασικό στέλεχος στη μεσαία γραμμή της Γιουβέντους και ο ίδιος σημείωσε χατ-τρικ,αλλά μπορεί να αγωνιστεί σε πολλές θέσεις καθώς κατά της Λιβόρνο την Κυριακή έπαιξε στην άμυνα.

"Νομίζω ότι η δύναμη μου βγαίνει στο γήπεδο γιατί είμαι πάντα χαρούμενος.Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για μένα να φοράω τη φανέλα της Γιουβέντους και προσπαθώ πάντα να δώσω όλες μου τις δυνάμεις.

"Δεν έχω παίξει ως τερματοφύλακας ακόμη,αλλά ο προπονητής μπορεί να με δοκιμάσει εκεί έξω! 
Σε λίγο θα υπογράψω τη νέα σύμβαση.Θα μπορούσα να την υπογράψω αύριο ή μεθαύριο,εγώ απλά περιμένω το σύλλογο. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: