JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Pogba«χάρη στον Conte πηγαίνω στο Παγκόσμιο Κύπελλο.




Ο Paul Pogba παραδέχθηκε ότι χάρη στον Antonio Conte,πηγαίνει στο Παγκόσμιο Κύπελλο το επόμενο καλοκαίρι.

Ο νεαρός παίκτης της Γιουβέντους αγωνίστηκε στη χθεσινή νίκη με 3-0 της Γαλλίας εναντίον της Ουκρανίας,που την στέλνει στη Βραζιλία.

Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής παραδέχθηκε ότι ο προπονητής της Μεγάλης Κυρίας ήταν αυτός που του έδωσε την ευκαιρία να τον καλέσουν στην Εθνική ομάδα της Γαλλίας.

«Ήταν ένα καλό παιχνίδι και μια καλή απόδοση από όλη την ομάδα", είπε στο Sky Sport Italia.

«Είναι ένα όνειρο για μένα.Είμαι πολύ χαρούμενος.Δεν μπορώ να περιμένω να πάω στη Βραζιλία.

"Νομίζω ότι χωρίς τη Juve δεν θα ήμουν εδώ με τη Γαλλία.Ο Conte με εμπιστεύθηκε,με έβαλε στον αγωνιστικό χώρο και μου έδωσε το χρόνο να παίξω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: