JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Conte:"Οι δάσκαλοί μου ήταν o Λίπι και o Fascetti".




O προπονητής της Γιουβέντους Antonio Conte,μίλησε στην τελετή απονομής των βραβείων του "Viareggio Sports Gherardo Gioe",το οποίο εκτός από τον ίδιο,είδε μεταξύ των νικητών να περιλαμβάνονται,ο πρώην τενίστας Nicola Pietrangeli,ο Πρόεδρος της Σασουόλο Carlo Rossi,ο διαιτητής Gianluca Rocchi και ποδοσφαιριστής της Πίζας Giuseppe Giovinco (αδελφός του Σεμπαστιάν της Γιουβέντους). 

Εδώ είναι τα λόγια του που καταγράφονται στο Tuttosport.com: «Είναι μεγάλη χαρά να λαμβάνω αυτό το βραβείο για τα δύο χρόνια επιτυχίας στην Γιουβέντους. 

Είναι μια πηγή υπερηφάνειας για το τι κάνουμε κάθε μέρα και για ότι το κάνουμε με τους παίκτες μου.

 Εκτός αυτού το παραλαμβάνω στην πόλη των δύο δασκάλων  μου:Του Marcello Lippi και του Eugenio Fascetti,δυο κύριοι του ποδοσφαίρου και της ζωής. 

Πέρασα τη διακοπή του πρωταθλήματος με την οικογένειά μου,που πολύ συχνά παραμελώ.Αλλά τώρα είμαι πίσω για να επικεντρωθούμε στο πρωτάθλημα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: