JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Ogbonna:Ο ανταγωνισμός είναι φυσιολογικός.




Ο Angelo Ogbonna παραδέχθηκε ότι έχει συνηθίσει να μην αγωνίζεται συχνά με τη Γιουβέντους,επιμένοντας ότι είναι «φυσιολογικό».

Ο νεαρός έφτασε από την Τορίνο το Καλοκαίρι, αλλά μέχρι στιγμής έχει παίξει μόλις σε πέντε παιχνίδια για την Γιουβέντους.

"Είναι φυσιολογικό ότι υπάρχει τόσος πολύς ανταγωνισμός εδώ", είπε στο JTV.
«Δεν είναι ότι μπορεί να παίζουμε λιγότερα παιχνίδια, είναι ακριβώς ότι παίζουμε  κάθε τρεις μέρες, ώστε ο προπονητής πρέπει να είναι προσεκτικός.

"Δεν μπορεί κάποιος να παίζει όλη την ώρα,μερικές φορές θα πρέπει να υπάρχει μια αλλαγή στην ομάδα.

"Μου πήρε λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ επειδή είναι διαφορετικά εδώ,αλλά έχω πάντα τον εαυτό μου στη διάθεση του προπονητή."

Ο Ιταλός διεθνής στη συνέχεια σχολίασε σχετικά με τις φιλοδοξίες του για τη φετινή σεζόν και τον επερχόμενο νικητή του Ballon d'Or.

«Είναι το όνειρό μου να πάω στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

 Δυστυχώς δεν έχω το μαγικό ραβδί όμως. 

Είναι ο προπονητής που παίρνει αυτές τις αποφάσεις.

«Το Ballon d'Or; Ειλικρινά,θα ήθελα να το δώσω στον Pirlo. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: