JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Chiellini: "Θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου εδώ".



Ο Giorgio Chiellini κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην Tuttosport,μίλησε για το μέλλον του: «Εγώ δίνω τόσα πολλά για τη Γιουβέντους και λαμβάνω επίσης πάρα πολλά.

 Θα ήθελα να είμαι σε θέση να παίζω πολλά χρόνια εδώ,αυτή η φανέλα είναι το δεύτερο δέρμα μου. 

Αλλά εγώ πάντα δεν προσπαθώ να κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια. 

Πάντως δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου έξω από τη Γιούβε,θα ήθελα σίγουρα να παραμείνω σε αυτήν την ομάδα και όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: