JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Βιδάλ: «Δεν είμαι στο 100%».


Την κακή του φυσική κατάσταση επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Αρτούρο Βιδάλ, τονίζοντας πως ακόμα δεν έχει επανέλθει στο 100% μετά τον τραυματισμό του.

 Ο Χιλιανός μέσος υποβλήθηκε σε εγχείρηση στο γόνατο στο τέλος της περασμένης σεζόν, αποφασίζοντας ωστόσο να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας με την εθνική ομάδα της χώρας του. Παρότι παραδέχεται πως αντιμετωπίζει δυσκολίες στο να επανέλθει σε καλό επίπεδο, τονίζει πως δεν μετανιώνει για τη συμμετοχή του στο Μουντιάλ.

 «Είναι αδύνατο για εμένα να μετανιώσω που αγωνίστηκα στο Παγκόσμιο Κύπελλο, παρά το πρόβλημα στο γόνατό μου.
 Ήταν όνειρο για εμένα να αγωνιστώ σε εκείνη τη διοργάνωση και η εμπειρία ήταν καταπληκτική», είπε αρχικά, μιλώντας στην «Diario de las Ultimas Noticias». 

 «Είχα έναν άσχημο τραυματισμό στο τέλος της περασμένης σεζόν, σίγουρα δεν ήμουν στα καλύτερά μου τους περασμένους μήνες, διότι προσπαθώ να επανέλθω στο 100%.
 Σίγουρα έχω ταλαιπωρηθεί αλλά πιστεύω πως το 2015 θα είναι μία καλύτερη χρονιά», συμπλήρωσε.

 Ο άσος των «μπιανκονέρι» έχει αγωνιστεί τη φετινή σεζόν σε 17 αγώνες, πετυχαίνοντας παράλληλα τέσσερα τέρματα, δείχνοντας όμως πως απέχει αρκετά από τον καλό του εαυτό. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί στη συνεχεια, γιατί αποτελεί βαρόμετρο για την ομάδα.