JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Αλέγκρι: "Υα κάνουμε ότι είναι δυνατό να κερδίσουμε με 2-0, θέλουμε την 1η θέση"

Ένα βαθμό χρειάζεται η Γιουβέντους αύριο για να σφραγίσει το εισιτήριο για τους "16" του Champions League, ωστόσο ο Αλέγκρι και η παίκτες τους δεν αρκούνται σε αυτό αλλά θέλουν να τερματίσουν πρώτοι στον όμιλο.

Οι Μπιανκονέρι κρατούν στα χέρια τους την τύχη τους μετά την εκτός έδρας νίκη επί της Μάλμε και ο Αλέγκρι επανέλαβε στη συνέντευξη Τύπου ότι ο στόχος είναι η νίκη και όχι η ισοπαλία.

«Ξέρουμε ότι δεν θα είναι απλό αλλά θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να νικήσουμε με δύο γκολ διαφορά. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε, βέβαια, ότι ο βασικός στόχος είναι να προκριθούμε αλλά αν το κάνουμε ως πρώτοι θα έχουμε καλύτερη κλήρωση στους "16"», είπε ο προπονητής των Τορινέζων, ο οποίος συμπλήρωσε ότι «είμαι ήρεμος γιατί ξέρω ότι έχω στη διάθεση μου μια δυνατή ομάδα, όπως δείχνει και η παρουσία μας ως τώρα. Κάναμε δύο ήττες σε Μαδρίτη και Αθήνα αλλά στην πρώτη περίπτωση χάσαμε από το μοναδικό μας λάθος και στην δεύτερη ήμασταν άτυχοι με τις ευκαιρίες που κάναμε».

Από εκεί και πέρα, σε ερώτηση για το αν η πρόκριση θα είναι πιο σημαντική για την Γιούβε ή για τον ίδιο, απάντησε πως «όλοι τα παίζουμε όλα. Για την Γιουβέντους είναι πολύ σημαντικό να πάει στα νοκ άουτ και εγώ είμαι μέλος της. Σίγουρα θα είναι ένα ωραίο ματς με πολλή ένταση. Εμείς πρέπει να νικήσουμε, αυτοί πρέπει να υπερασπιστούν την 1η θέση».

Ακολούθως, ο Αλέγκρι δεν θέλησε να πει από τώρα ποιος εκ των Φερνάντο Γιορέντε ή Αλβαρο Μοράτα θα είναι δίπλα στον Κάρλος Τέβες, είπε ότι ο Ντιέγκο Σιμεόνε αξίζει την Χρυσή Μπάλα των προπονητών με όσα έκανε την περσινή σεζόν η ομάδα του, ξεκαθάρισε ότι «δεν σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο να συνεχίσουμε στο Γιουρόπα Λιγκ, δεν μου περνάει καν από το μυαλό» και κατέληξε απαντώντας σε ερώτηση για το τι ζηλεύει από την Ατλέτικο.

«Τίποτα, γιατί είμαι ο προπονητής της Γιουβέντους. Μια ομάδα με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, οι οποίοι είναι πολύ δυνατοί πνευματικά και έχουν μεγάλη διάθεση για δουλειά. Αν δεν ήταν έτσι, δεν θα είχαν κατακτήσει τρία σερί πρωταθλήματα και δύο Σούπερ Καπ, δεν θα ήταν πρώτοι στο πρωτάθλημα τώρα και ένα βήμα από την πρόκριση στο Champions League».


Δεν υπάρχουν σχόλια: