JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Μοράρα: "Με τίποτα δεν επιστρέφω στη Ρεάλ"


Όποτε ο Αλβάρο Μοράτα σκοράρει, στη Ρεάλ σκέφτονται πως πρέπει να τον φέρουν πίσω, όπως αναφέρουν τα αθλητικά μέσα ενημέρωσεις από την Ισπανία, ωστόσο ο Μοράτα έβαλε... φρένο σε όσους τον θέλουν το ερχόμενο καλοκαίρι να επιστρέφει στη Μαδρίτη για λογαριασμό της Ρεάλ.


Είναι μια χαρά στη Γιουβέντους και δεν θέλει να το... κουνήσει από το Τορίνο. Ο Αλβάρο Μοράτα δεν θέλει να επιστρέψει στην Ρεάλ Μαδρίτης με τίποτα, όπως ο ίδιος είπε καθότι στόχος του είναι να σκοράρει όσα περισσότερα γκολ μπορεί με τη φανέλα της «Κυρίας».

Σε ερώτηση αν θα επιστρέψει στη Ρεάλ Μαδρίτης ο Μοράτα απάντησε ορθά κοφτά: «Με τίποτα, η Γιουβέντους είναι η ομάδα μου και είμαι καλά εδώ. Δεν σκέφτομαι άλλους συλλόγους».


Σε άλλες δηλώσεις που έκανε στο «Sky Sports Italia» είπε: «Σέβομαι τη μεγάλη εκτίμηση που μου έχει η Ρεάλ Μαδρίτης αλλά αυτή τη στιγμή δουλεύω για να σκοράρω και να κατακτήσω όσα είναι πιθανά με τη Γιουβέντους».


2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΤΖΕ0Α μια απο τα ηδια 9 στην αμηνα κε εναν μπροστα σουπερ κατενατσο κε αντε να πεξης ποδοσφερο αν πεξη οπος η σητη 7 0

Ανώνυμος είπε...

ποτε θα μαθεις ορθογραφια ρε φιλε