JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΑΧ ΑLLEGRI : «ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ,ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.Η ΟΜΑΔΑ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΛΑ.»

«Τα παιδιά έκαναν αυτό που έπρεπε να κάνουν, δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δε τις μετατρέψαμε σε γκολ. Είμαστε σε κακό φεγγάρι, κανείς δεν το αρνείται αυτό, αλλά το πρωτάθλημα είναι μακρύ και έχουμε και ένα break που έρχεται.»

«Το ποδόσφαιρο είναι αδίστακτο. Μπορεί να δημιουργήσεις 30 ευκαιρίες και να δεχτείς δύο γκολ στην αντεπίθεση. Προσπαθούμε να αποθεραπεύουσε τους τραυματίες,έτσι ώστε να έχω περισσότερες επιλογές. Όπως και στα προηγούμενα ματς, δε μπορώ να ζητήσω κάτι περισσότερο από τους παίκτες μου. Με τους παίκτες που έχω στη διάθεση μου αυτή τη στιγμή, αυτές τις επιλογές μπορώ να κάνω.»

«Από πλευράς έντασης σήμερα τα πράγματα ήταν ισορροπημένα. Εμείς με τους Τζάτζα, Ντιμπάλα και Περέιρα στηριζόμασταν περισσότερο στην ταχύτητα και στη δύναμη.»

«Στο μυαλό μου υπάρχει η Γιούβε που θα ανακάμψει και στοχεύσει την κορυφή. Δεν ξέρω αν μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα,αλλά σίγουρα θα προσπαθήσουμε!» 

#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: