JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

MΠΟΥΦΟΝ : «Ο ΜΟΡΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!»


«Ο Μοράτα είναι στην κατηγορία των ποδοσφαιριστών που μπορούν να γίνουν από τους 2-3 παίκτες στον κόσμο τα επόμενα χρόνια.Έχει φυσική παρουσία,κάνει θυσίες και είναι ταπεινός.Είναι ένας ολοκληρωμένος επιθετικός και η διαφορά μεταξύ ενός καλού παίκτη και ενός μεγάλου παίκτη είναι η ψυχολογία.Κατά τη γνώμη μου,όλα εξαρτώνται από αυτόν και το κεφάλι του.»

«Η Σεβίλλη είναι δυνατή ομάδα,που αγωνίζεται έξυπνα και είμαι πεπεισμένος για την ποιότητα της.Είναι αλήθεια ότι έχασαν και αυτοί κάπόιους παίκτες,αλλά σημαντικές μονάδες όπως τον Γιορέντε και Ιμόμπιλε πήγαν εκεί και πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε με σεβασμό.»

«Και η Γιουβέντους άλλαξε πολύ και τώρα είμαστε στη διαδικασία να βρούμε πάλι την ισορροπία μας.Κάποιοι παίκτες είναι δύσκολο να αντικατασταθούν,αλλά θεωρώ ότι σε 2-3 μήνες θα έχουμε επιστρέψει δυνατοί,θα πάρουμε αποτελέσματα και θα έχουμε ανέβει στο βαθμολογικό πίνακα.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: