JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

MAX ALEGRI : «ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!»

«Ο Κάσερες προπονείται με την υπόλοιπη ομάδα από την Τετάρτη.Ο Παντοϊν μπορεί να αγωνιστεί στα δεξιά αύριο στη θέση του Λιχτ,μιας και τα πηγαίνει πάντοτε εξαιρετικά όταν αγωνίζεται.Έκανε μια μεγάλη σεζόν πέρυσι και φέτος μετά από 2 αγωνιστικές δέχεται κριτική.Δε φταίει ο Παντοϊν για τις ήττες από Ουντινέζε και Ρόμα.»

«Ο Μοράτα θα είναι κανονικά στην αποστολή αύριο.Κρίμα για τους Τζάτζα και Ντιμπάλα που αγωνίστηκαν καλά την Τετάρτη αλλά δεν πήραμε το αποτέλσμα που θέλαμε.»

«Μετά το break των εθνικών θα έχω ένα πλήρες ρόστερ και θα μπορώ να έχω περισσότερη εμπειρία στο γήπεδο.Ο Κεντίρα θα αρχίσει να προπονείται με την υπόλοιπη ομάδα από το Σάββατο,αλλά μη με ρωτήσετε πότε θα είναι έτοιμος.Ο Μαρκίζιο θα επιστρέψει μετά τις εθνικές.»

«Κάτι δε λειτουργεί στην ομάδα.Πρέπει να είμαστε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι μέχρι αυτή η κατάσταση να τελειώσει.Η κρίση της Γιουβέντους οφείλεται στα αποτελέσματα και όχι στην απόδοση μας.Υπάρχει χρόνος να ανέβουμε στη βαθμολογία.»

«Το ματς με τη Σεβίλλη θα είναι αποφασιστικής σημασίας για την πρόκριση μας στον επόμενο γύρο.Το ματς με τη Νάπολι δεν κρίνει τίποτα,αλλά η βδομάδα που έρχεται είναι πολύ σημαντική,γι αυτό θα πρέπει να είμαστε ενθουσιώδεις,ήρεμοι και κακοί!»

«Δεν υπάρχει κάποιο μέρος της ομάδας που να με έχει απογοητεύσει.Αξίζαμε 4-5 πόντους παραπάνω.»

«Πέρυσι όλοι ήταν σκεπτικοί με την άφιξη μου.Μόνο τα αποτελέσματα και ότι συμβαίνε στο γήπεδο μετράνε.Οι πράξεις και όχι τα λόγια μετράνε στις δύσκολες περιόδους.Πρέπει να δουλέψουμε και να φέρουμε αποτελέσματα.Η κριτική είναι μέρος της δουλειάς μου.Είμαι ήρεμος και πεπεισμένος για το τι μπορεί να πετύχει αυτή η ομάδα.Τα Χριστούγεννα θα μπορώ να σας πω σε ποια θέση θα μπορεί να τερματίσει η ομάδα.τότε η βαθμολογική μας θέση θα είναι διαφορετική.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: