JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Πίρλο: «Η Μίλαν αποφάσισε πως πια δεν ήμουν χρήσιμος.»


Ο Αντρέα Πίρλο ανέφερε τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από τη Μίλαν και να συνεχίσει την καριέρα του στην Γιουβέντους, με την οποία έφτασε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο έμπειρος μέσος τόνισε: «Η Μίλαν μου πρόσφερε επέκταση για ένα χρόνο, αλλά εγώ ήθελα τρία, καθώς ήμουν ο πιο μικρός από τους παίκτες των οποίων τα συμβόλαια έληγαν. Ωστόσο, ο πραγματικός λόγος για τον οποίο έφυγα ήταν επειδή ο Αλέγκρι προτιμούσε να χρησιμοποιεί τους Αμπροσίνι και Φαν Μπόμελ για τη θέση μπροστά από την άμυνα, παρά εμένα».

Ο 33χρονος άσος της «γηραιάς κυρίας» στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να αλλάξω θέση στο γήπεδο. Συνεπώς, είπα «όχι ευχαριστώ» στη Μίλαν και επέλεξα τη Γιουβέντους. Η Μίλαν αποφάσισε πως πια δεν ήμουν χρήσιμος. Αυτό το είχα καταλάβει κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: