JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Οι συνεντεύξεις των πρωταθλητών Ιταλίας (Agnelli, Conte, Buffon, Marrone, Storari, Del Piero).


Andrea Agnelli : «Ήταν μια εξαιρετική χρονιά, αρχίσαμε εδώ στις 8 Σεπτεμβρίου, μιλώντας για τη συνήθεια της Juve να κερδίζει. Με πολύ μεγάλη υπερηφάνεια, μπορούμε να πούμε ότι δεν τη χάσαμε, κερδίσαμε και την ξαναβρήκαμε και φέτος είμαστε πρωταθλητές Ιταλίας. Και το πρώτο ευχαριστώ το χρωστάω σε σας. Βρεθήκατε δίπλα μας τα δυο τελευταία σκληρότατα χρόνια, που δεν ήταν του επιπέδου μας, μας δείξατε εμπιστοσύνη. Ευχαριστώ από καρδιάς. Ένα ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μου. Ξεκινώντας από τον Antonio, τον Aldo, τον Beppe, τον Pavel, τον Fabio, τον Gianluca, τον Michele. Και όλους τους εργαζόμενους που στάθηκαν δίπλα μας. Ευχαριστώ στον John και τον Lapo. Και ένα ευχαριστώ πάει στον Alessandro Del Piero, γιατί υπήρξε πάντα και θα είναι ο capitano μας όπως λίγοι στη ζωή. Και στον Gigi που υπήρξε ο capitano μας στο γήπεδο. Ένα ευχαριστώ στην οικογένειά μου για το χρόνο που της αφαίρεσα. Και ένα ευχαριστώ στα εκατομμύρια των φιλάθλων και τώρα στη Ρώμη, fino alla fine». Έτσι άνοιξε ο Andrea Agnelli  την φιέστα της Γιουβέντους: ο πρόεδρος της Γιουβέντους μετά την κατάκτηση του 30ου σκουντέτο ήθελε με τον δικό του τρόπο να ευχαριστήσει όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το μεγάλο θρίαμβο.

Μετά τον αγώνα, ο Αντόνιο Κόντε με την σειρά φανερά χαρούμενος είπε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Γιουβέντους και τον Ντελ Πιέρο: «Σήμερα υπάρχει μεγάλο ενθουσιασμό και μεγάλη ικανοποίηση για μένα και τους παίκτες. Κάναμε ένα φανταστικό πρωτάθλημα, καταφέραμε και πήραμε το σκουντέτο αήττητοι, αυτό θα μείνει στην ιστορία. Μερικοί μπορούν ακριβώς να προσπαθήσουν να το ισοφαρίσουν. Ζούμε κάτι το εκπληκτικό. Σήμερα γράψαμε ιστορία. Τώρα ας απολαύσουν όλοι αυτή τη μεγάλη επιτυχία, από την Τρίτη προετοιμαζόμαστε για το Κύπελλο. Θα απολαύσουμε τη χαρά της νίκης. Ζήσαμε όλοι μεγάλες συγκινήσεις, Ο Αλεσάντρο είναι ένας μεγάλος πρωταθλητής και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι. Είναι η ιστορία της Γιουβέντους, είναι κάτι μόνιμο, εμείς θα τον θυμόμαστε για πάντα. Τον παίκτη, αλλά πάνω από όλα τον άνθρωπο. Τελειώνει την καριέρα του στην ομάδα  με το σκουντέτο και αυτό είναι εξαιρετικό».

Επίσης, ο Gigi Buffon, δήλωσε στο «Juventus Channel»:  «Αν δεν ήταν το λάθος μου με την Λέτσε θα ήταν η καλύτερη σεζόν μου από ποτέ. Μπορώ να την συγκρίνω με την σεζόν 2002/03, όταν φτάσαμε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ.  Αυτή τη χρονιά ήμουν καλά σωματικά, ήμουν σε θέση να προπονούμαι κάθε μέρα, και ο προπονητής μου ο Conte και ο Filippi με έκαναν να αισθάνομαι και πάλι σημαντικός, όπως ακριβώς ήθελα να είμαι. Το μέλλον μου; Δεν θα υπάρξουν προβλήματα για την ανανέωση μου, όλοι γνωρίζουν ότι η πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω να φοράω τα χρώματα της Γιουβέντους και μόνο. Ως Capitano θα είναι βαρύ φορτίο, αλλά είχα καλούς δασκάλους όπως οι Μαλντίνι, Καναβάρο και ο Del Piero, φέρνουν τις διδασκαλίες τους στα αποδυτήρια. Ο Ντελ Πιέρο; Το αφιέρωμα που του έγινε από όλο το στάδιο, ήταν κάτι το συγκλονιστικό. Ήταν σωστή, ο Άλεξ έχει περάσει τη μισή του ζωή για την υπεράσπιση  αυτής της φανέλας».

Αν και έπαιξε λίγο στη σεζόν, ο Luca Marrone, ο οποίος με την Αταλάντα, έχει σημειώσει το πρώτο γκολ, είμαι πολύ ευτυχισμένος: «Έχω βάλει και εγώ την υπογραφή μου σε αυτόν τον τίτλο - δήλωσε ο Luca - αλλά στην πραγματικότητα αυτός είναι ο τίτλος όλης της ομάδας, του προπονητή και του κόσμου μας. Τελειώσαμε χωρίς ήττα, και είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε κάνει ένα ρεκόρ. Τώρα, όμως, υπάρχει ένας άλλος στόχος: πρέπει να πάμε στη Ρώμη για να παίξουμε τον τελικό του κυπέλλου και να κερδίσουμε την Νάπολι. Προσπαθώ να μάθω από όλους τους συμπαίκτες μου. Και στη συνέχεια, παίζοντας με παίκτες σαν τον Πίρλο, μπορεί κανείς να βελτιωθεί. Προσπαθώ να κλέψω την στάση του και την σύγχυση που προκαλεί στους αντιπάλους. Δεν είναι κακό …»

Είναι επίσης η καλύτερη ημέρα της καριέρας και για τον Storari και τώρα επαναλαμβάνει το όνειρο του να κατακτήσει και το Κύπελλο Ιταλίας: «Ήμουν αρκετά τυχερός να παίζω σε μεγάλες ομάδες, αλλά αυτή είναι μια από τις καλύτερες μέρες της καριέρας μου. Δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Είμαι ευτυχής που επέλεξα την Γιουβέντους και παρέμεινα εδώ. Σήμερα ήμουν πραγματικά χαρούμενος, για τη γιορτή, και το πρωτάθλημα για τον Ντελ Πιέρο. Ο Άλεξ δεν ξέρω πως πραγματικά κατάφερε να κρατήσει τα δάκρυά. Στην ηλικία των 35 νομίζω ότι διαθέτω επαρκή εμπειρία για να είμαι σε θέση να δώσω μια χείρα βοηθείας στην ομάδα. Ο τελικός του Κυπέλλου; Είμαι έτοιμος. Άλλωστε, πάντα προετοιμάζομαι ως να επρόκειτο να παίξω κάθε παιχνίδι».


Όλο το Juventus Stadium σχεδόν έκλαψε στο αντίο του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο και το τέλος της μεγάλης καριέρας του με τα χρώματα της Γιουβέντους, ο οποίος μετά από σχεδόν 20 χρόνια αφήνει την κυρία του (έχει ακόμα να κερδίσει το Κύπελλο, Ιταλία την επόμενη Κυριακή) Κάτοχος πολλών ρεκόρ για τη Γιουβέντους, παραλίγο να δακρύσει αλλά κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυα του: ​​«Ο δεσμός μου με αυτούς τους ανθρώπους είναι πολύ δυνατός. Ποτέ δεν θα σταματήσω να τους ευχαριστήσω: να πάρει κάποιος όλα αυτά τα χειροκρότημα δεν είναι εύκολο. Σήμερα είναι μια απίστευτα όμορφη μέρα για μένα, σε ορισμένα σημεία. Υπάρχει μια θλίψη σε μένα και σε τόσους άλλους ανθρώπους. Γιόρτασα με ότι μου αρέσει περισσότερο να κάνω: να κερδίσω. Είμαι περήφανος για τον λαό μας, την οικογένειά μου, τη μητέρα μου, την Σόνια μητέρα των παιδιών μου. Αυτό που συνέβη σε μένα σήμερα είναι απίστευτα όμορφο, προσπαθώ να το απολαύσω γιατί το πέπλο της θλίψης είναι πολύ ισχυρό. Αυτά είναι πράγματα που μένουν στη μνήμη, όπως ο γύρος του γηπέδου που έκανα. Είναι πέρα από όλα, αυτό το συναίσθημα. Αυτό υπερβαίνει τα πάντα. Έχω μια ολόκληρη ζωή για να κάνω τον προπονητή, κάποιος θα με ρωτάει πάντα αυτό. Νοιάζομαι για την εικοσαετή σχέση μου με τους ανθρώπους, που πηγαίνει πιο μακριά: από το πιο κρίσιμο σημείο όταν παίξαμε στην Serie Β, θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όσους παρέμειναν τότε. Γεννήθηκα για να παίξω ποδόσφαιρο και θα συνεχίσω να το κάνω αυτό μέχρι να αισθάνομαι ότι μπορώ να προσφέρω. Με τον Κοντέ πια είναι η σχέση σου; Καλή σχέση, δεν είναι εύκολο για τον χώρο. Το μέλλον είναι τώρα, όμως. Στην ευγνωμοσύνη των ανθρώπων για όσους παίζουν μέχρι την τελευταία στιγμή με την ίδια φανέλα, όπως οι Τότι και Μαλντίνι, και αυτά μπορούν επίσης να εκπαιδεύσουν τους ανθρώπους σε ένα καλύτερο ποδόσφαιρο. Πού μπορώ να παίξω; Η Αγγλία είναι ένας τόπος όπου ζει για το ποδόσφαιρο και είναι τόσο όμορφη. Είμαι 19 χρόνια στην ομάδα και δεν ασχολήθηκα ποτέ πριν με τις μεταγραφές και έτσι είμαι λίγο έξω από το κλίμα ...», είπε ο Ντελ Πιέρο που ήταν εμφανώς συγκινημένος.

1 σχόλιο:

georgalero είπε...

Δεν έχω τι να πω..είμαι στον έβδομο ουρανό..δακριζω όταν σκέφτομαι οτι ο θεός της juve δεν θα ξανα φορέσει την bianconero φανέλα μας...ας ελπίσουμε οτι ο agnieli θα συνέλθει κ θα κάνει κάτι,δεν θα αντεξω να τον δώ να φοράει άλλη φανέλα...GRANDE ALESSANDRO.....

FORZA JUVENTUS...!