JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Πίρλο: "Στο Τορίνο θα είμαστε προετοιμασμένοι"

Την απογοήτευσή του για την αποψινή ήττα από τη Μπάγερν Μονάχου εξέφρασε ο Αντρέα Πίρλο.


Ο διεθνής μέσος τηςΓιουβέντους στάθηκε τόσο στην ανωτερότητα των Βαυαρών, όσο και τα πολλά λάθη της ιταλικής ομάδας, δίνοντας ωστόσο το σύνθημα ενόψει της ρεβάνς στο Τορίνο.


«Συγχαρητήρια στη Μπάγερν που σήμερα απέδειξε τη δύναμή της, όμως υπάρχει και ο επαναληπτικός και εκεί θα είμαστε προετοιμασμένοι», είπε αρχικά και συνέχισε: «Όταν ξεκινάς σε ένα τέτοιο ματς και δέχεσαι γκολ σε 30 δευτερόλεπτα, σίγουρα επηρεάζεται η ψυχολογία του. Παρόλα αυτά η Μπάγερν απέδειξε την ανωτερότητά της. Ελπίζουμε να κοντρολάρουμε το ζευγάρι στη ρεβάνς».


Καταλήγοντας τόνισε: «Είμαι ο πρώτος που θα πρέπει να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με τη σημερινή μου εικόνα, γιατί έκανα πολλά λάθη σε ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι και αυτό είναι απογοητευτικό. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε το γεγονός ότι είχαμε τόσες χαμένες πάσες. Σίγουρα πάντως χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω στο δεύτερο παιχνίδι, αφού ότι κάναμε σήμερα αποδείχθηκε ότι δεν ήταν αρκετό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: