JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Βιντάλ:«Δεν μπορώ να πω αν ο κύκλος μου στη Γιουβέντους έχει κλείσει».




Ο Χιλιανός μέσος έχει πει πολλές φορές ότι είναι ευτυχισμένος στους Μπιανκονέρι αλλά έχει πει και ότι ο Αντόνιο Κόντε είναι σαν δεύτερος πατέρας του. Αντί για τον Κόντε θα βρει τον Αλέγκρι όταν γυρίσει στο Τορίνο από την άδεια και η συζήτηση που θα έχει με τον νέο προπονητή θα κρίνει τα πάντα, όπως είπε ο ίδιος.
«Δεν μπορώ να πω αν ο κύκλος μου στη Γιουβέντους έχει κλείσει. Μπορεί να μείνω στη Γιούβε για όλη μου την ζωή. Όταν επιστρέψω στο Τορίνο θα μιλήσω με τον προπονητή και θα δούμε τι θα γίνει. Γνωρίζω ότι υπάρχει ενδιαφέρον από την Ρεάλ ή την Μάντσεστερ Γ. αλλά αυτά αφορούν άλλον (τον μάνατζερ) και όχι εμένα. Είναι δύσκολο να μιλήσω με άλλη ομάδα γιατί ούτως ή άλλως είμαι σε ένα σπουδαίο κλαμπ. Έχω κατακτήσει τρία σερί πρωταθλήματα με την Γιουβέντους και σέβομαι τους συμπαίκτες μου. Έχω ακόμη 7-8 μέρες άδεια και θέλω να ξεκουραστώ όσο μπορώ ενόψει της νέας σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: