JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Agnelli: "Ο τίτλος αυτός είναι η υπερηφάνεια ενός λαού"


"Το πρωτάθλημα αυτό αποτελεί ένα όνειρο μου που έγινε πραγματικότητα." Έτσι ο Andrea Agnelli, σχολίασε την κατάκτηση του σκουντέτο από την Γιουβέντους μιλώντας στους νέους σε Πανεπιστήμιο του Τορίνο.

"Για μένα - είπε ο πρόεδρος της Γιουβέντους - ο τίτλος αυτός είναι η υπερηφάνεια ενός λαού και αποτελεί τον πρώτο στόχο που εγώ ο ίδιος έθεσα όταν ήρθα στην προεδρία της ομάδας πριν από δύο χρόνια."

"Η Γιουβέντους για να κερδίσει έκανε μεγάλη προσπάθεια, έχω μια γλυκιά πεποίθηση, ότι το μέλλον της Γιουβέντους θα είναι ακόμα καλύτερο και θα είμαστε ακόμα πιο πετυχημένοι ως ομάδα τα επόμενα χρόνια, όλοι εργάζονται επτά ημέρες την εβδομάδα για αυτό. Όταν έφτασα εδώ πριν από δύο χρόνια, βρήκα μία δύσκολη κατάσταση όσον αφορά τη διοίκηση και την ομάδα. Έπρεπε να πάρω τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να επαναφέρουν την ομάδα στον σωστό δρόμο. Έχω μία ανανεωμένη ομάδα και υπάρχουν μόνο πέντε ποδοσφαιριστές που ήταν εδώ πριν από δύο χρόνια. Όσον αφορά τον προπονητή, ο Αντόνιο Κόντε ήξερε πώς να μεταδώσει την αποφασιστικότητα του, την επιθετικότητα και την πίστη ότι η ομάδα θα τα καταφέρει".

Αυτά είπε ο Andrea Agnelli, απαντώντας σε ερωτήσεις των νέων του Πανεπιστημίου Dialogo del Sermig. "Εμείς - πρόσθεσε - Είμαστε αποφασισμένοι να κρατήσουμε την ομάδα ανταγωνιστική και με την πάροδο του χρόνου να την κάνουμε ακόμα πιο δυνατή για να παίρνει πάντα τη νίκη, στο τέλος κάθε σεζόν...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: