JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Μπουφόν: "Ο Κόντε με έπεισε να μείνω"

Ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν αποκάλυψε ότι είχε αποφασίσει να αποχωρήσει από την Γιουβέντους αλλά έμεινε λόγω ενός τηλεφωνήματος του Αντόνιο Κόντε. 


«Πριν από δύο χρόνια είχα αποφασίσει να αποχωρήσω από τη Γιουβέντους. Είχα αποφασίσει να κάνω μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή και στην καριέρα μου. Δεν ένιωθα πια τον εαυτό μου», τόνισε ο αρχηγός της «Μεγάλης Κυρίας» και συνέχισε: 


«Τότε… ήρθε το τηλεφώνημα από τον Αντόνιο Κόντε. Μου είπε ότι με χρειάζεται πολύ στην ομάδα που θέλει να φτιάξει. Μου είπε πάρα πολύ σημαντικά πράγματα. Εκείνη την στιγμή αμέσως, άλλαξα το μυαλό μου και τις σχέσεις μου με τους διοικούντες της ομάδας και αποφάσισα να μείνω», κατέληξε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: