JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Η Γιουβέντους απέκτησε νεαρό ποδοσφαιριστή από την Μπαρτσελόνα.




H Γιουβέντους έχει υπογράψει επίσημα με τον Sergio Buenacasa από τη ομάδα νέων της Μπαρτσελόνα.

Ο παίκτης επιβεβαίωσε την είδηση ​​ο ίδιος με την ταχυδρόμηση μιας εικόνας στο Twitter του για τον υπογραφής της σύμβασης.

«Είμαι ήδη παίκτης της Γιουβέντους! ",έγραψε.

"Είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος να είμαι μέρος αυτής της μεγάλης ομάδας! 
Δεν μπορώ να περιμένω να ξεκινήσω την κατάρτιση! "

Ο επιθετικός έχει συγκριθεί με τον Zlatan Ibrahimovic και μόλις τον περασμένο Απρίλιο έκλεισε τα 17 του χρόνια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

gia na feygei o mikros apo thn barca kati den tou arese ekei? mhpws oti koumanto kanei o messi?
https://www.youtube.com/watch?v=sIIrzf_Y6hI
kalos fainetai sta highlights